ZOBBT 2, de zuidelijkste eilanden

Hallo allemaal!!

Ik zal ook eens iets van mezelf laten horen ;)

Ik heb er natuurlijk ook weer zin in, weer veels te lang geleden dat we een tocht gereden hebben!

Wel grappig om het allemaal een keer vanaf een ander perspectief te zien zo'n route. Vanaf vooraan wel te verstaan.... Naja, bijna vooraan dan, zit natuurlijk nog altijd tegen dezelfde helm aan te staren :P

Maargoed, ik heb er dus weer zin in, Zeeland is toch wel een leuk stukje gebied om doorheen te rijden.

ennuh pap.... sorry hoor, maar topless is echt uit hoor :P
Je hebt je RBW nog niet?
Dacht dat je doende was dat te halen.
Maakt niet uit, je kan toch ook af en toe langs die helm loeren?

Enne topless :9 ?


















Ach nee, dat leidt alleen maar af O-)
Gewoon jas aan en een big smile! ;)
 
De laatste man is gisteren naar de 'Kees van Dongen Demoraces' geweest. Klassiekerevenement en bijna in mijn achtertuin. Kawaidioot daar nog gespot! :W

Op mijn verzoek wilde deze krasse baardmannen graag even op de foto. In hun eigen bewoordingen reden ze met 'ouwe meuk'! Hierbij het piccie en mijn respect voor deze karakteristieke jongens!

:W

full
 
De laatste man is gisteren naar de 'Kees van Dongen Demoraces' geweest. Klassiekerevenement en bijna in mijn achtertuin. Kawaidioot daar nog gespot! :W

Op mijn verzoek wilde deze krasse baardmannen graag even op de foto. In hun eigen bewoordingen reden ze met 'ouwe meuk'! Hierbij het piccie en mijn respect voor deze karakteristieke jongens!

:W

[afbeelding]

Even op rondgeneusd, moeite waard :9
 
Ander merk van eigen bodem, Sparta! Eigenaar was daarbij gekleed in een zeer fraaie zwarte raceoverall, dito potje en scherp gesneden zonnebril. Een jonge god van middelbare leeftijd en buitengewoon toegankelijk om mee te babbelen. Mooi fietsje.

full
 
Je zou toch zeggen dat men heeeeeeel voorzichtig omgaat met al dat historisch moois, in plaats ervan mee te gaan racen.
Kennelijk durven ze het allemaal aan! :}

Ze zullen dan ook wel heeeeeeel wat beter kunnen rijden dan ik :$
 
De laatste man is gisteren naar de 'Kees van Dongen Demoraces' geweest. Klassiekerevenement en bijna in mijn achtertuin. Kawaidioot daar nog gespot! :W

Op mijn verzoek wilde deze krasse baardmannen graag even op de foto. In hun eigen bewoordingen reden ze met 'ouwe meuk'! Hierbij het piccie en mijn respect voor deze karakteristieke jongens!

:W

[afbeelding]


is dit de een of andere Kabouterrit of zo :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan