Zoek 8 Harleys + rijders voor eindexamengala

Train57

Rookie
13 apr 2019
3
1
A.s. donderdag avond 18 April heeft mijn oudste dochter met haar vriendinnen haar eindexamengala in Haarlem en ze zou heel graag met Harley's aan willen komen. Is er een groepje wat het leuk vind om dit te doen tegen een kkeine vergoeding ? Gaat maar om een half uurtje, vergoeding 25 euro p.p.
Graag zsm reactie..aangezien de korte termijn..
Groet, Arno
 
Hoe zit dat met de verantwoordelijkheid, wie betaald wat in geval van een ongeval?
Gaan ze in minuscule kleding of gaan ze in beschermende kleding en goede helm achterop?
Zit dat kapsel nog wel een beetje leuk na een dergelijk ritje?
Mijn dochter zet ik niet zonder de juiste uitrusting achterop een motorfiets met een bestuurder die ik niet ken en met €25,- al genoegen neemt. Ik zou zelf die harlie huren en zelf sturen.
 
Denk je dat die meidjes al allemaal een RBW hebben? (volledig A)
En welk verhuurbedrijf kan/ wil een stel zware Harley's verhuren aan meisjes van 60kg met wrs ZERO motor-ervaring?
Zet dan maar vast een truck klaar om het schroot terug te halen...………………...
 
Wat heerlijk positief weer. Het gaat erom dat de dametjes aankomen op een Harley bij het feest. Gereden door een ervaren rijder. Waarschijnlijk een klein stukje rijden op lage snelheid. Je moet natuurlijk niet overal een probleem van maken, dat doet de overheid wel voor ons.
 
Wat heerlijk positief weer. Het gaat erom dat de dametjes aankomen op een Harley bij het feest. Gereden door een ervaren rijder. Waarschijnlijk een klein stukje rijden op lage snelheid. Je moet natuurlijk niet overal een probleem van maken, dat doet de overheid wel voor ons.
Thanx Pietje, dat is inderdaad de bedoeling 60 tot 80 meter de straat inrijden op wandel snelheid en voor de school afstappen, no big deal.
 
Typisch MF janken en klagen gevolgd door wijs doen..
Gun die dametjes een leuk ritje joh. Ik ken één beschikbare HD rijder maar helaas woont die in het uiterste noord oostelijke puntje van ons land.
 
Typisch MF janken en klagen gevolgd door wijs doen..
Gun die dametjes een leuk ritje joh. Ik ken één beschikbare HD rijder maar helaas woont die in het uiterste noord oostelijke puntje van ons land.
Thanks, de meiden hebben inmiddels al wat anders geregeld, was erg kort dag:-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan