Zoek de 10 verschillen! trefwoord: zadel bekleden

_P_

Banned User
1 apr 2004
4.389
0
Limburg
0ab2479665518b087a678b0464d19f1d.jpg

4c228ce4f9a7b684811fc68227c7601c.jpg


Voor de mensen die de grote versie willen zien, kijk onderaan op http://prozaq.demon.nl/fotos (prozaq.demon.nl/fotos)


Dan het verhaal; heb in Susteren, bij Craenen Autostoffeerderij m'n zadel opnieuw laten bekleden, voor minder dan 100 Oud-Hollandsche Florijnen ziet't er weer puik uit! Aanrader voor de limburgse brikkerboyz..
 
Dan het verhaal; heb in Susteren, bij Craenen Autostoffeerderij m'n zadel opnieuw laten bekleden, voor minder dan 100 Oud-Hollandsche Florijnen ziet't er weer puik uit! Aanrader voor de limburgse brikkerboyz..

Jammer dat het in limburg is, ik heb ook nog een buddy die een nieuw doekje nodig heeft.
 
Ik moet ook een nieuwe hebbu. Foto krijg ik error404. Kun je me misschien mailen de foto, het adres, en hoeveel het koste. Ik woon in Enschede, maar me buren komen uit Venlo, dus komt er vanzelf een keer terecht. Zal ondertussen hier in de buurt ook ff kijken.
 
foto's doen het weer, ik heb intussen de cpufan van m'n doosje weer aangesloten, al jullie MF'ers deden m'n doos crashen :p
 
maar hoeveel koste het? Onder de 100 gulde, dus onder 45 euri. Heb je het adres voor mij? Mijn pa heeft gratis diesel binnen Nederland, dus voor mij kost het alleen tijd, geen geld. Dus graag hoor ik van je op GrimReeper AT Home DOT NL
 
Craenen in Susteren, maar hij vertrekt morgen op vakantie tot de 28e, dus even geduld. Hulde dat'ie mijn zadel vandaag nog ff snel gefix0red heeft :) En ik was 40 Euro's kwijt, 5 euro minder dan'ie in eerste instantie opgaf.

/edit: er liggen 2 bedrijven die dit doen in Susteren, een gaf een startprijs van 65 Euro op, en dit bedrijf een startprijs van 45 Euro. Dit is een van de simpelste modellen, bij andere zadels kan het dus duurder uitvallen. Your mileage may vary.
 
Ik heb een XJ650... je trekt er een stuk vel omheen en niet het aan de onderkant..... kan niet veel simpeler denk ik zo. Jij heb vooraan 2 van die dunne stukje. Bij mij is het gewoon 1 groot rechthoek. Maar ik kijk later wel eens bij um.
 
Heb het zitje van mijn Voxan 'moeten'laten opknappen omdat een pl******lijer er een gat in had gedrukt. Heb het laten doen bij: Schellevis Autobekleding aan de Dorpsstraat 22 te Ilpendam (vlakbij Amsterdam), 020-4363342, kostte mij toen 40 Euro's. :} :]
 
Jammer dat het in limburg is, ik heb ook nog een buddy die een nieuw doekje nodig heeft.

Ik heb het destijds in utrecht laten doen door een meubelstoffeerder. Die zullen ook wel bij jou in de buurt zitten. Anders zoek ik het adres wel ff op als je wilt.

Prijs was ongeveer hetzelfde als TS
 
jammer dat het nou geen brikkenzadel meer is ;)
of ff met de staalborstel erover.
 
Terug
Bovenaan Onderaan