Zoek iemand om eind Juli naar Zuid-Frankrijk te rijden

ludicrous

Rookie
30 mrt 2010
16
0
Eind Juli/begin Augustus ben ik van plan om naar Zuid-Frankrijk (de Cevennes) te rijden. Ik heb een Beverly motorscoot en wil graag via een mooie groene route, genietend van het leven, lekker etend en drinkend, rustig kamperend, naar het zuiden afzakken. Ik ga ervan uit dat het makkelijk in drie dagen kan, maar als het zo uitkomt wil ik er ook wel een week over doen. Heb via
http://home.hccnet.nl/e.kats/ al een mooie route die naar Monaco gaat (in + 5 dagen) maar zie graag nog meer tips betreffende aantrekkelijke groene routes (die op de Tom Tom te laden zijn).
 
22 juli vertrek ik richting temple sur lot. (tussen bordeaux en toulouse. Ik blijf rechts van parijs en rijd eerst richting clemont ferrand. Zie dit topic voor de route die ik momenteel heb uitgezet.

Ik heb drie rijdagen gepland. Wel hotels, geen kamperen. Ik ga namelijk 5 dagen trainen (6u per dag) dus wil goed herstellen van de ritten.

Helaas voor je ben ik geen vrouw zoals ellen hierboven:P Dit is mijn eerste rijjaar, (+/- 10.000km gereden nu in NL).
 
Als ik dan mijn papiertje heb lijkt het me onwijs leuk...alleen ben ik dan wel beginner ;)
(en vrouw:P:P)

Beste Ellen,
Hoop uiteraard voor je dat je dat 'vermaledijde' papiertje gaat halen... en dat je ook nog even privé kan oefenen. Heb zelf eens een terugtocht moeten ondergaan vanuit Luxemburg, vorig jaar in Augustus, in het slechtste weer van de zomer (500 km lang nattigheid + veel wind). Geen pretje. Dus weet dat het tegen kan zitten op zo'n lange trip. Daarentegen is het natuurlijk een prachtig avontuur en vermijd ik straks als het maar even kan slecht weer. Hoor graag van je of je geslaagd bent. 8-)
 
22 juli vertrek ik richting temple sur lot. (tussen bordeaux en toulouse. Ik blijf rechts van parijs en rijd eerst richting clemont ferrand. Zie dit topic voor de route die ik momenteel heb uitgezet.

Ik heb drie rijdagen gepland. Wel hotels, geen kamperen. Ik ga namelijk 5 dagen trainen (6u per dag) dus wil goed herstellen van de ritten.

Helaas voor je ben ik geen vrouw zoals ellen hierboven:P Dit is mijn eerste rijjaar, (+/- 10.000km gereden nu in NL).
Hi, helaas kan ik pas eind juli op z'n vroegst vertrekken. Goede trip toegewenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan