zoek laarzen en handschoenen die passen. HellûûÃ

too

MF veteraan
12 sep 2004
3.290
402
hardinxveld-giessendam
Ik ben een motorrijder met vreemde lichaamsmaten. ik ben al jaren op zoek naar handschoenen en laarzen die passen. Ik ben ben zo langzamerhand op het punt gekomen deze maar maat te laten maken maar waar??? De ouwerwetse vakmensenen kan ik nergens meer vinden. wie wwet waar ik moet zoeken?
 
badant heb ze een mailtje gestuurd. was vergeten te vermelden dat ik vooral textiel en waterdicht zoek. dat leer blijft zolang nat na een regenbui.
 
Hoezo vreemde maten?

Zelf heb ik een kortere duim (goh) in verhouding tot m'n handen en m'n andere vingers. Dus hangt er aan m'n duim bij nagenoeg elke handschoen nog een stukje los te hangen T_T
 
heb nu handschoenen 5XL in de lengete laten aanpassen voor middel- en ringvingers links en rechts en rij met werkschoenen 44xxb. dat bedoel ik met vreemde maten.
 
Een maatje van ons heeft ook 'bijzondere' maten.
Heeft een broek laten maken bij MJK.
Ze maken daar ook andere dingen.
Waar die zaak zit weet ik niet meer precies.

Als je het wilt weten kan ik het wel aan hem vragen.
 
Wat voor maat schoenen heb jij dan wel niet in godsnaam, maat 60??? :?

Wat betreft handschoenen, daar kun je idd lang naar op zoek zijn voor je de juiste hebt gevonden. Ikzelf heb vrij lange vingers en kon dus ook niet echt makkelijk handschoenen vinden. Uiteindelijk heb ik een paar geweldige handschoenen met kevlar ed gevonden (en dat voor maar 50 euries) op een stand tijdens een van de ducati-dagen op assen. Hij kwam uit Duitsland, maar ik weet niet ofdat hij vaker op zo'n standje in Nederland staat. Ik denk het wel. Het is gewoon ff zoeken, je vindt vast wel wat. Suc6
 
MJK zit in Eindhoven...

Lookwell maakt maatkleding.
Evolution, vroeger MQP, kan je eens mailen/bellen en vragen naar Bianca.

Of op deze pagina kijken.
Rechterkolom, 4-de sub = motorkleding.

Succes
 
Wat voor maat schoenen heb jij dan wel niet in godsnaam, maat 60??? :?

Wat betreft handschoenen, daar kun je idd lang naar op zoek zijn voor je de juiste hebt gevonden. Ikzelf heb vrij lange vingers en kon dus ook niet echt makkelijk handschoenen vinden. Uiteindelijk heb ik een paar geweldige handschoenen met kevlar ed gevonden (en dat voor maar 50 euries) op een stand tijdens een van de ducati-dagen op assen. Hij kwam uit Duitsland, maar ik weet niet ofdat hij vaker op zo'n standje in Nederland staat. Ik denk het wel. Het is gewoon ff zoeken, je vindt vast wel wat. Suc6


hij is er ook op de motorbeurs in martinihal in january

k heb zelf ook grote maten nodig

je moet gewoon steeds van die motor standjes af gaan zo doe ik het ook
 
martiniehal is beetje ver weg en slechte ervaring met kopen op beurs. had ook handschoenen gevonden op beurs. zach er allemaal goed uit maar was binnen paar weken kapot en probeer dan maar eens te reklameren. weet stand nummer niet meer en heb ook geen bedrijsnaam. Dus weg geld.
Weet iemand nog andere mogelijkheden???
oja heb scheepswerf geprobeert maar die verkochten geen hoge brede modellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan