zoek mijn eerste motor - help

zon_

MF'er
9 jul 2006
33
0
Hoi, ik ben een 35jarige vrouw en op zoek naar mijn eerste motor. Jullie hebben die vraag waarschijnlijk al 100 keer gehad hier :) Maar misschien iemand die toch nog een keer zin heeft om mij een beetje advies te geven? Ik heb gelest op een kawasaki 500cc-een blauwe. Ik heb verder niet echt veel verstand nog van motoren, weet ondertussen wel wat er voor soorten bestaan. En wat ik heb begrepen is een toermotor wel iets waar ik mee zou willen beginnen. Als iemand mij advies kan geven wat een goede beginnersmotor is en hoe het beste kan zoeken naar zo een ding ben ik je heel erg dankbaar! groetjes van Biggi
 
Dan zou ik in ieder geval weer een blauwe nemen _O-

Verder is er best wel wat keuze in tourmodellen of sportieve tourmodellen. Bandit, Fazer, Diversion, CB's, CBF's, ... met zo'n 600cc.

Via sites als www.motoport.nl, www.safe.nl kun je zoeken op type tourmotor. www.motoroccasion.nl geeft wat zicht op prijzen en dealers.

Particulier via marktplaats of dit forum is een optie als je niet de dealerprijzen wil betalen.

Door een ander moeilijk te bepalen. Je moet er keer op rijden. Verder zijn ze er in alle bouwjaren, km.standen en staat van onderhoud.

Succes met de keuze
 
Heel erg bedankt grote stier :) Ik was inderdaad het :) vergeten achter blauw - hihi
Ik ga maar wat surfen op de sites die je hebt genoemd en dan hopen dat er wat betaalbaars tussenzit. Fijne zondag nog. groetjes van Biggi
 
Als je nog niet zo lang geleden hebt gelest, denk ik dat het deze is. De ER-5
full
 
oe - en dat is dan ook nog een blauwe ;) - en ik wou toch graag een rode.
Bedankt voor jullie advies en ik voel me nu al welkom.
 
Helaas hebben ze de oude ER nieuw alleen nog maar in het blauw en zwart
w604h453_000003400E8FB008.jpg


Maar de opvolger ER6n ziet er nog veel leuker uit:

w604h453_000003400B4AFDDF.jpg


w604h453_000003400B4AA884.jpg


w604h453_000003400B4ABEE0.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan