Zoek nog een team Endurance 3 juli ZAC zandvoort

YamaR6

MF'er
13 apr 2004
188
0
Monnickendam
Daar ik nog nooit heb deelgenomen aan een endurance lijkt het me supergaaf:y om dit een keer mee te maken maar ben nog op zoek naar een team :} die nog een rijder zoekt, wellicht zijn er nog meer rijders die nog opzoek zijn naar een team.
Ik rij zelf op een Yamaha.R6, als iemand dit bericht leest zou het leuk zijn als men hierop reageert of behulpzaam is om door te geven dat dat team nog rijders zoekt.
 
Als het zo makkelijk was om aan een team te komen dan deed iedereen het zo denk ik. :) Niettemin succes met het zoeken naar een team!
 
Als het zo makkelijk was om aan een team te komen dan deed iedereen het zo denk ik. :) Niettemin succes met het zoeken naar een team!


_O-

Het is maar de ZAC hoor, geen LeMans-endurance.
Ik heb ook nog geen team gevormd....Ik wil best met topicstarter rijden, dit jaar ga ik toch niet zo hard! (niet lullig bedoeld :P )...
 
_O-

Het is maar de ZAC hoor, geen LeMans-endurance.
Ik heb ook nog geen team gevormd....Ik wil best met topicstarter rijden, dit jaar ga ik toch niet zo hard! (niet lullig bedoeld :P )...

Wist niet dat het in de ZAC zo makkelijk ging. Bedoelde het ook niet lullig hoor
 
_O-

Het is maar de ZAC hoor, geen LeMans-endurance.
Ik heb ook nog geen team gevormd....Ik wil best met topicstarter rijden, dit jaar ga ik toch niet zo hard! (niet lullig bedoeld :P )...
Hoezo "maar" ZAC ... je hebt het wel over het Wereldkampioenschap ZAC-endurance! B|

:+
 
De 24 minuten van Zandvoort!

(Bij voorkeur onder code 60)
 
Heren wat een reactie's, gelukkig maar dat je op de dag ook nog een team kan vormen. Maar enige voorbereiding zou misschien wel zo handig zijn. Want wat zijn de spelregels. Het zou beter zijn als er iemand zich beschikbaar stelt die al ervaring heeft met endurance *O*
 
niet moeilijk, niet moeilijk.

Dan vergeet je wel alle voorbereidingen die er getroffen moeten worden.
denk eens terug aan voorgaande jaren, jij zult toch zeker ook wel besprekingen met je team gehad hebben over: Wie neemt het koffiezetapparaat mee, wie mag er als eerste, wie houdt dan de motor vast, welk T-shirt wordt gebruikt als je naar binnen moet, enz., enz.

Krijg er al slapeloze nachten van als ik eraan denk, gelukkig hebben wij ons team al compleet.








:P :P :P
 
niet moeilijk, niet moeilijk.

Dan vergeet je wel alle voorbereidingen die er getroffen moeten worden.
denk eens terug aan voorgaande jaren, jij zult toch zeker ook wel besprekingen met je team gehad hebben over: Wie neemt het koffiezetapparaat mee, wie mag er als eerste, wie houdt dan de motor vast, welk T-shirt wordt gebruikt als je naar binnen moet, enz., enz.

Krijg er al slapeloze nachten van als ik eraan denk, gelukkig hebben wij ons team al compleet.










:P :P :P


Gelukkig zit ik niet bij jou in het team...
 
:W

Richard en ik zijn het team, we missen er nog een. Wie volgt? *O*

:] Kijk dat bedoel ik nou er zijn echt wel rijders die opzoek zijn om een team te vormen te gek dat Acer1000 het met mij aandurft en wellicht kan Jorris ons team versterken :} . We hebben nog even tijd en daar ik een tijdje ofline ben geweest heeft te maken dat ik een klein ongelukje op mijn werk heb gehad waarbij ik van de trap ben gevallen en mijn onderrug behoorlijk een klap heeft opgelopen en nu onder behandeling ben van de chiropractor. Maar gelukkig is het nog niet zover en tegen die tijd ben ik weer hersteld.

Richard 06-43090516 of 0299-654203 :+
 
:] Kijk dat bedoel ik nou er zijn echt wel rijders die opzoek zijn om een team te vormen te gek dat Acer1000 het met mij aandurft en wellicht kan Jorris ons team versterken :} . We hebben nog even tijd en daar ik een tijdje ofline ben geweest heeft te maken dat ik een klein ongelukje op mijn werk heb gehad waarbij ik van de trap ben gevallen en mijn onderrug behoorlijk een klap heeft opgelopen en nu onder behandeling ben van de chiropractor. Maar gelukkig is het nog niet zover en tegen die tijd ben ik weer hersteld.

Richard 06-43090516 of 0299-654203 :+

Ik durf het wel aan...jij bent veel sneller dan ik! :+
Joris zit nog in de ontkennende fase :P
 
Hoezo "maar" ZAC ... je hebt het wel over het Wereldkampioenschap ZAC-endurance! B|

:+
Joris, zin om een Brabants Team te vormen...?
Kunnen we Bonki106 nog vragen, dan nog 1 snelle Brabo erbij en we zijn compleet!
Want vlgs mij is het met zn 4en toch?
 
Joris, zin om een Brabants Team te vormen...?
Kunnen we Bonki106 nog vragen, dan nog 1 snelle Brabo erbij en we zijn compleet!
Want vlgs mij is het met zn 4en toch?
[me]Joris heeft wel zin in Racing For Brabant 8-)
[/me]


Sorry Richard en Fabio en suc6 met het vinden van 2 teammaatjes :b
 
Hoi Richard,

Zit je remhendel er weer goed op? Het gaat goed zie ik met het samen stellen van het team.

Succes en ik zie je daar zeker.

Gr R167b
 
[me]Joris heeft wel zin in Racing For Brabant 8-)
[/me]


Sorry Richard en Fabio en suc6 met het vinden van 2 teammaatjes :b

Het was te proberen Joris en veel succes met het team Racing for Brabant.
Het gaat wel lukken we zijn alvast met zijn tweetjes Fabio en ik en als er niemand zich verder aanmeld dan is het ook goed en wellicht op de dag zelf.
Moeten nog wel even een naampje voor team verzinnen b.v de The fast Fourstroke.

Richard #344
 
Terug
Bovenaan Onderaan