Zoek website's voor gave onderdelen (zxr)

steafy

Rookie
9 feb 2006
8
0
almere
ik zoek gafe webcites voor onderdelen voor mijn zxr geen speseviek onderdel maar gewoon dingen om heb noch mooier te maaken
mvg steven.
 
Hij is patatbaker! Maar genoeg over de spelling,..niet iedereen is even goed daarin ;) Site dus voor zxr dingen!
 
:Z :Z :Z

Zeikerds, sommige mensen zijn gewoon dyslectisch. Daar kunnnen ze waarschijnlijk niets tot weinig aan doen en ik denk niet dat ze erg blij met die eigenschap zijn. Beetje flauw om dan daarover te gaan lopen zeiken he :Z
 
:Z :Z :Z

Zeikerds, sommige mensen zijn gewoon dyslectisch. Daar kunnnen ze waarschijnlijk niets tot weinig aan doen en ik denk niet dat ze erg blij met die eigenschap zijn. Beetje flauw om dan daarover te gaan lopen zeiken he :Z

:^ sjonge stelletje zeikerds, jullie begrijpen toch wat ie vraagt? help m daar liever mee! sorry ik heb niks met xzr's dus kan je geen antwoord geven op je vraag.. succes!
 
Hahaha, _O- Gaat dit topic nou over de onkunde qua schrijven van de topic-starter of het dubieuze aantal onderdelen dat hij nodig heeft :?
 
Volgende keer gewoon snel je post wijzigen en dan zeggen waar superkris het in godsnaam over heeft! O-) Wat zijn jullie trouwens nog laat aan het motor-forummen! :?
 
Volgende keer gewoon snel je post wijzigen en dan zeggen waar superkris het in godsnaam over heeft! O-) Wat zijn jullie trouwens nog laat aan het motor-forummen! :?

nou mn hoofd zei wel 'zetikser' maar t kwam dr iets anders uit O-)

schoolwerk is bij mij trouwens de reden van mn late motor-forummen. maar laten we t daar niet hier over hebben ;)
 
Volgende keer gewoon snel je post wijzigen en dan zeggen waar superkris het in godsnaam over heeft! O-) Wat zijn jullie trouwens nog laat aan het motor-forummen! :?

moet je dan wel binnen een minuut doen he, anders komt er bij te staan dat het veranderd is })
 
Jezus, doe eens wat meer aan opbouwende kritiek Laat dan zien hoe het wel moet

Topictitel:
zoek = Zoek
cite's = sites
gaafe = gave
zxr = ZXR

bericht:
ik = Ik
gafe = gave
webcites = websites
zxr = ZXR
speseviek = spacefreak speekselziek specifiek
onderdel = onderdeel
tenzij het 'specifieke onderdelen' moet zijn
heb = het
noch = nog
maaken = maken
mvg = M.v.g.
steven = Steven

Als iemand anders even zo vriendelijk wil zijn de leestekens voor zijn rekening wil nemen daar ben ik namelijk niet zo goed in zoals je uit veel van mijn posts kan opmaken

:+
 
Jezus, doe eens wat meer aan opbouwende kritiek Laat dan zien hoe het wel moet

Topictitel:
zoek = Zoek
cite's = sites
gaafe = gave
zxr = ZXR

bericht:
ik = Ik
gafe = gave
webcites = websites
zxr = ZXR
speseviek = spacefreak speekselziek specifiek
onderdel = onderdeel
tenzij het 'specifieke onderdelen' moet zijn
heb = het
noch = nog
maaken = maken
mvg = M.v.g.
steven = Steven

Als iemand anders even zo vriendelijk wil zijn de leestekens voor zijn rekening wil nemen daar ben ik namelijk niet zo goed in zoals je uit veel van mijn posts kan opmaken

:+

das ook zeiken, maar dan in een leuk jasje... B|
 
Jezus, doe eens wat meer aan opbouwende kritiek Laat dan zien hoe het wel moet

Topictitel:
zoek = Zoek
cite's = sites
gaafe = gave
zxr = ZXR

bericht:
ik = Ik
gafe = gave
webcites = websites
zxr = ZXR
speseviek = spacefreak speekselziek specifiek
onderdel = onderdeel
tenzij het 'specifieke onderdelen' moet zijn
heb = het
noch = nog
maaken = maken
mvg = M.v.g.
steven = Steven

Als iemand anders even zo vriendelijk wil zijn de leestekens voor zijn rekening wil nemen daar ben ik namelijk niet zo goed in zoals je uit veel van mijn posts kan opmaken

:+

:P
 
ja is het wel genoeg geweest, ik weet zo geen site's maar ik zal even voor je zoeken
 
ja maar sommige mensen die kunnen er nog best wel mee zitten, als er zulke opmerkingen worden gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan