Zoeken binnen een topic?

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Is zoeken binnen een topic ook mogelijk. Sommige bestaan uit +200 reply\'s en tig pagina\'s. Als je dan iets wilt terugvinden is dat best moeilijk. Is het niet te regelen dat je dus ook op de betreffende pagina komt in plaats van alleen het topic van jou zoektocht?

Of is dat er al? Ik bedoel het is niet de eerste keer dat ik een optie niet heb gevonden ;) .
 
Bij instellingen kun je het aantal reacties per pagina opgeven... dus ook 200! :)
Dan gewoon Ctrl-F indrukken en trefwoord inrammelen...
 
Bij instellingen kun je het aantal reacties per pagina opgeven... dus ook 200! :)
Dan gewoon Ctrl-F indrukken en trefwoord inrammelen...
:^

Is ideaal, gebruik ik overal op internet om in pagina\'s te zoeken. :)

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.
 
Psies, en zoeken binnen een topic is (haast) niet te doen. Moet ik de hele database aanpassen, en dat zou dan pas kunnen vanaf de wijziging, posts tot tot heden zou je dan niet na kunnen zoeken.

En dat heb ik het niet eens over het bouwen van die functie :(

Oftewel...helaas...

Ik wil wel een keer kijken of ik de zoekfunctie kan upgraden, want ik vinnum nogal brak.
 
Bij instellingen kun je het aantal reacties per pagina opgeven... dus ook 200! :)
Dan gewoon Ctrl-F indrukken en trefwoord inrammelen...

Zou ik wel zorgen dat ik flink wat geheugen in de pc had. Paar honderd replies + pics en alle shit neemt nogal wat resources in beslag. Had daar ook zwaar problemen mee, ten tijde van het megamotortopic op GoT.
 
Terug
Bovenaan Onderaan