Zoeken binnen een topic

M91

MF veteraan
3 jul 2004
2.547
0
Tiel
Kan dat? Kan dat geregeld worden dan? })
In UTFS modus zoek je je soms nog helemaal gek!
Misschien is het een optie dat er een single-post geopend wordt vanuit het scherm met alle gevonden topics o.i.d.

Mzzl,

M91
:]
 
Politiek geantwoord! Gaat het ook gebeuren op korte termijn dan?
8-)

wat denk je nou zelf :+

Volgens mij was arcadis wel met iets bezig, ik weet alleen niet of dat nou zoiets was of wat toch weer wat anders :?

Ik schop hem wel richting dit topic, krijg je een antwoord van de meester himself ;)
 
Ik ben bezig geweest met een nieuw zoeksysteem, dat ook idd al grotendeels klaar is, maar door tijdgebrek ben ik er nog niet aan toegekomen om het af te maken. Daarmee kan je ook in posts van een bepaald topic zoeken. Wanneer het af komt weet ik niet, dus het is even afwachten. ;)
 
Ik ben bezig geweest met een nieuw zoeksysteem, dat ook idd al grotendeels klaar is, maar door tijdgebrek ben ik er nog niet aan toegekomen om het af te maken. Daarmee kan je ook in posts van een bepaald topic zoeken. Wanneer het af komt weet ik niet, dus het is even afwachten. ;)

wat zei ik 8-)
 
Tot die tijd zet ik het aantal reply's per pagina op maximaal en gebruik dan Ctrl + F ;)




Zo, ben benieuwd wie zo'n opmerking achter mij gezocht had O-) }) :P
 
Nieuwe modjes krijgen dus een cursusje "leren werken met pjoeters in 24 uur" blijkbaar })

Nee, bij de feestelijke huldiging als modjes, krijgen ze het handboek "Modding for Dummies" kado!
full


:+
 
Tot die tijd zet ik het aantal reply's per pagina op maximaal en gebruik dan Ctrl + F ;)




Zo, ben benieuwd wie zo'n opmerking achter mij gezocht had O-) }) :P
Schiet lekker op in een topic met >700 replies O-) O-) ....


Ikke wel, die verbaaltjes worden steeds sneller ingeklopt }) }) ....
 
Als je in google zoekt naar iets wat je bij MF wilt vinden, type je gewoon je zoekterm in en daarachter: site:motor-forum.nl, dan kom je meteen op de goeie pagina.
 
Terug
Bovenaan Onderaan