Zoeken (deel 2)

Kofferrek

MF veteraan
Donateur
23 jun 2003
83.252
6
Naar aanleiding van dit topic: Zoeken

Het kan wel: groene kawasaki

Ja, dit had eigenlijk in het topic van rob rd gemoeten maar aangezien viccie z'n slotjesquotum nog moet halen was dat al dicht B|

Wat Rob bedoelde was dat hij wilde zoeken op "Groene Kawasaki". De MF zoekfunctie vind alle topics waarin het woord "Groene" en/of het woord "Kawasaki" staan, maar niet de 'term' "Groene Kawasaki".

Voorbeeld met google:

Zoeken op groene kawasaki -> Resultaten 1 - 10 van circa 1,830 voor Groene kawasaki

Zoeken op "groene kawasaki" -> Resultaten 1 - 10 van circa 59 voor "Groene kawasaki"

Laatst bewerkt:
Hum....

Hoe heb je dat bij die zoekrobot ingevoerd dan????

Tussen quotes ofzo??? :?

;)

:}

Laatst bewerkt:
Wat Rob bedoelde was dat hij wilde zoeken op "Groene Kawasaki". De MF zoekfunctie vind alle topics waarin het woord "Groene" en/of het woord "Kawasaki" staan, maar niet de 'term' "Groene Kawasaki".

Voorbeeld met google:

Zoeken op groene kawasaki -> Resultaten 1 - 10 van circa 1,830 voor Groene kawasaki

Zoeken op "groene kawasaki" -> Resultaten 1 - 10 van circa 59 voor "Groene kawasaki"
:o

[me]Kofferrek had dat al begrepen en was zelf aan het UTFS-en geweest, zonder goed op te letten |(
[/me]

Nee, geen slotje '(

Dit soort topics is veel te goed voor m'n banaanscore :P

Ik heb groene kawasaki ingevuld en toen in de adresbalk + teken vervangen door een spatie (maakt de zoekmachine zelf %20 van)

Blijkbaar had ik niet goed gekeken want ik had de indruk dat het resultaat van de tweede zoekactie een stuk kleiner was.

Terug
Bovenaan Onderaan