Zoeken, maar dan precies

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.642
113.217
Rèswèk
In heeeeele grote topics is het best wel eens moeilijk een bepaalde passage te vinden, ondanks dat je het topic met de zoekmachine hebt gevonden, op het trefwoord uit de passage.

Bijvoorbeeld, een keer wat over banden ingetiept. Nou weet ik dat daar het woord schietschijf in gebruikt is. Het topic wordt gevonden. In dit geval een klein topic dus haast geen bladerwerk. Maar verder dan het topic kom je niet. Het zou best makkelijk zijn als je ook ín het topic kunt zoeken.


Ga er maar eens voor zitten om een stukje in PPP&A4 terug te vinden.
 
Wat je kunt doen is het aantal replies per pagina zo hoog mogelijk zetten en dan met de zoek mogelijkheid van Internet Explorer zelf (Menu: Bewerken en dan zoeken) binnen de pagina zoeken. Tis natuurlijk een beetje een lapmiddel, maar het gaat iig beter als met de hand zoeken. Misschien dat we Banaan nog wel een keer zo gek kunnen krijgen dat ie er zoiets in maakt. ;) Of dat je niet het topic maar alleen de posts krijgt waar het woord instaat.
 
Goed plan
kusje.gif
 
Whahahaha krijgt ie eindelijk een zoen van iemand op MF, is het een kerel!!
full
 
Ik zal eens met banaan overleggen. Op dit moment heeft de search index namelijk alleen een koppeling met de hele topics. Misschien dat we zouden kunnen werken met een refined search, waarbij je als je eenmaal een topic hebt gevonden dan alsnog binnen dat topic naar een bepaalde post kan zoeken.
 
ctrl + f werkt prima in een topic!
Da's wat Orph ongeveer vertelde. werkt in kleindere topics perfect. :} in grote echter blijft het nog even tobben. Ik vertrouw volledig op de inventiviteit van de Crew voor de toekomst ;) :}
Ik vind het werken met grote bladzijdes, dus met 100 replies erin niet zo handig. Waarom???? geen flauw benul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan