Zoeken op tag

HighKing

Emperor of the void 👻
13 aug 2014
14.959
19.279
Heemskerk
Facebook
Sinds dit forum kunnen we tags aan een topic hangen. Da's best leuk. Zo hebben we bij de Petfles, The Riding Game en een paar landmarkrally's de tag 'spel' gekoppeld.
Da's leuk, want nu kunnen we nieuwe gebruikers bijvoorbeeld wijzen op spelletjes via deze link.

Maarja, die lijst is standaard gesorteerd op de datum van de startpost. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om die lijst anders te sorteren, bijvoorbeeld op de datum van het laatste bericht. Zo zakt de Petfles nu al aardig naar beneden in de lijst terwijl het best een actief topic is.
Bij een zoekopdracht kun je wel een sortering opgeven, maar in de zoekfunctie kan ik weer niet zoeken op tag (ik heb geprobeerd te zoeken op 'tag=spel' maar dan vind je ook de topics waarin bijvoorbeeld bovenstaande link geplaatst is).

Dus de vraag luidt: is er een mogelijkheid om een lijstje te krijgen van topic met een tag, gesorteerd op de laatste reactie?
 
Dat snap ik, maar het gaat er meer om dat ik die link aan nieuwe gebruikers kan voorschotelen zodat ze meteen alle spelletjes op rij hebben. Maar omdat bv het Petflestopic al een tijdje open is zakt die nogal ver naar beneden terwijl bv in landmarkrally 2019 topics niets meer gepost wordt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan