Zoekende naar eerste motor

Sjoerdvanroon

Rookie
11 apr 2023
2
0
Goeiedag allemaal,

Ik ga eerdaags mn eerste motor kopen en zou graag een beetje advies willen over wat voor motor ik zou moeten nemen. Het liefst zou ik een tour/adventure willen hebben. ik heb een budget van om en nabij 4.500 euro. Ik hoop dat jullie met mooie ideeen komen.
 
Zelf al ooit gezocht op Google? of op dit forum?
2000 en 1 soorten motoren.
 
Goeiedag allemaal,

Ik ga eerdaags mn eerste motor kopen en zou graag een beetje advies willen over wat voor motor ik zou moeten nemen. Het liefst zou ik een tour/adventure willen hebben. ik heb een budget van om en nabij 4.500 euro. Ik hoop dat jullie met mooie ideeen komen.
Loop een grote motorzaak in en kijk daar in de rondte voor een hoogpoter, zat keuze…
 
Goeiedag allemaal,

Ik ga eerdaags mn eerste motor kopen en zou graag een beetje advies willen over wat voor motor ik zou moeten nemen. Het liefst zou ik een tour/adventure willen hebben. ik heb een budget van om en nabij 4.500 euro. Ik hoop dat jullie met mooie ideeen komen.
Hoi Sjoerd. Je geeft erg weinig informatie. Rijbewijs restricties ? woonwerk of alleen hobby ? Vakanties ermee ? Zit hoogte ? etc

Kijk in iedergeval niet naar een zware tour / adventure. Zowel in gewicht als PK's.

Succes met je zoektocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan