Zoekfunctionaliteit uitgebreid

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Beste allemaal,

Net heb ik de zoekfunctionaliteit uitgebreid met nieuwe functionaliteit:
  • Automatisch aanvullen van zoekopdrachten
    Als je in het zoekscherm begint met typen, zal je een lijstje van 5 zoeksuggesties te zien krijgen. Hierdoor heb je minder kans op lege zoekresultaten.
  • Geïntegreerd zoeken op tags of juist zonder tags
    Voorheen kon je alleen maar zoeken op tags, nu kan je in een reguliere zoekopdracht tags (of juist geen tags) meenemen
  • Topic suggesties bij aanmaken nieuw topic
    Bij het aanmaken van een nieuw topic zal je bij het invullen van de titel suggesties krijgen. Misschien is je vraag al eens eerder gesteld. Hiermee is de kans op dubbele topics kleiner.
  • "Bedoelde je?" functionaliteit
    Als je zoekopdracht geen resultaten weergeeft krijg je zoeksuggesties te zien waarmee je je zoekopdracht kan verbeteren.
  • Post statistieken
    Niet zoek gerelateerd: In de profielen van gebruikers is een nieuw tabblad toegevoegd: Statistieken. Hier is te zien in welke forums de desbetreffende gebruiker het meest gepost heeft.

Deze update is nog een "work in progress" en kan nog wijzigen als er andere inzichten komen. Vragen of opmerkingen zijn welkom!
 
Topic suggesties bij aanmaken nieuw topic
Bij het aanmaken van een nieuw topic zal je bij het invullen van de titel suggesties krijgen. Misschien is je vraag al eens eerder gesteld. Hiermee is de kans op dubbele topics kleiner.
Slightly related aan bovenstaande, ik ben met @midlifecrisis in gesprek over de nut van "gerelateerde topics" die je op de bodem van de pagina ziet staan.. Is daar nog iets in te finetunen dat de eerste paar topics max een half jaar oud zijn ofzo?

Sinds de functie die ik net benoem aan staat is het aantal ouwe topics wat gekickt wordt wel erg toegenomen.... :)
 
Daar is wet aan te doen ja. Volgens mij staat het nu op 2 jaar. Kan er 6 maanden van maken maar (zeker voor technische topics) is dat wat kort...
 
Terug
Bovenaan Onderaan