Zoektocht naar kofferrek

TurboTho

MF veteraan
14 okt 2002
1.753
2
momenteel heb ik een givi wingrek of wingrack of hoe je het ook schrijft. en zoals ik wel bij meer van die rekken zie gebeuren, komt ook bij mij de verf eraf gebladderd.

de pekel van afgelopen winter(s) zal het rekje geen goed hebben gedaan maar ook de italiaanse builtquality zou er wat mee te maken kunnen hebben.

hoe dan ook, ik zoek eigenlijk een nieuw rek. maar wie maakt er eigenlijk nog meer van die rekken
:?

ik heb al gezocht op internet maar op één of andere manier kom je toch altijd weer bij iets givi-achtigs uit. wie-o-wie heeft iets anders dan een givikofferek/set? ik hoor ik het graag.
 
Waarom schuur je het rekje niet op, en spuit je het daarna zelf weer? (of laat je het spuiten). Als het alleen de verf is, lijkt me dat het probleem niet..
 
Anders kun je een Krauser kofferset proberen, de nieuwere K2 en K3 zijn van een zwarte kunststof en dus niet echt pekel-gevoelig.
 
Had een paar jaar geleden zo'n Givi rack nieuw gekocht en dat was perfect. Kocht 3 jaar geleden een Givi rack voor m'n Fazer 1000 en dat begon binnen 3 maanden al zwaar te roesten. Via de garantie een nieuwe gekregen en ook die begon al snel te roesten. Toen maar kaal gehaald en zelf gespoten. Alle openingen dicht gekit. Is nog steeds perfect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan