ZOEKTOCHT naar mysterieuze hypermotard dashboard kapje

25 jan 2022
5
4
Beste MF’ers,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Ducati hyperstrada. Nu wil ik één ding erg graag veranderen. De hyperstrada heeft standaard een hoog ruitje waar de hypermotard dat niet heeft. Voor lange afstanden heel handig maar ik wil voor de binnenlandse ritjes het ruitje van mijn hyperstrada vervangen voor het kleine zwarte driehoekje zoals op de hypermotard! (Zie foto) zo wil ik het dus ook graag hebben. Alleen ik kan deze echt nergens vinden.. ja een nep Carbon kapje, ik zou het liefst gewoon een zwart kunststoffen kapje willen kopen! Kan iemand me hier mee helpen/ heeft iemand toevallig zo’n kapje liggen?

Mvg
 

Bijlagen

  • 5F72085E-2C33-481F-8818-DCFB9A4F30A3.jpeg
    5F72085E-2C33-481F-8818-DCFB9A4F30A3.jpeg
    80,8 KB · Weergaven: 33
Beste MF’ers,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Ducati hyperstrada. Nu wil ik één ding erg graag veranderen. De hyperstrada heeft standaard een hoog ruitje waar de hypermotard dat niet heeft. Voor lange afstanden heel handig maar ik wil voor de binnenlandse ritjes het ruitje van mijn hyperstrada vervangen voor het kleine zwarte driehoekje zoals op de hypermotard! (Zie foto) zo wil ik het dus ook graag hebben. Alleen ik kan deze echt nergens vinden.. ja een nep Carbon kapje, ik zou het liefst gewoon een zwart kunststoffen kapje willen kopen! Kan iemand me hier mee helpen/ heeft iemand toevallig zo’n kapje liggen?

Mvg

Persoonlijk zou ik het zoeken bij Ducati, Hypermotard waarschijnlijk :+

Voila: klik
Nummer 3 op de afbeelding hieronder, en mss nummer 4 erbij, veronderstel ik.Tezamen kost dat pakweg €20 + verzendkosten, als ik die website goed begrijp, maar je kunt ook bij een dealer informeren.

5C102143-6A5D-431D-9579-9C21755AFA6A.png
 
Laatst bewerkt:
Ik maakte een flauw grapje.

Al kan ik niet garanderen dat dat op de strada zal passen.
 
Voor de mensen die nog een kuipje zoeken. €125 ex verzendkosten
Is helemaal nieuw met alle toebehoren
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221011-103844_Chrome.jpg
    Screenshot_20221011-103844_Chrome.jpg
    58,6 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan