Zoektocht naar zijspan: door dennis!!

Ik ben zo vrij geweest de foto's maar weer te plaatsen. (was overigens pagina 7)

full


full
 
zo op deze foto's lijkt die bak veel te lang.
kijk eens naar de ural bakken van dauntless. zij hebben het ruitje op een paar staanders achter de rand staan, de voorkant wordt dan dichtgemaakt met een dekje. hierdoor wordt de opening wat kleiner maar de passagier zit beter uit de wind. zoals jouw ruitje staat trekt hij alleen maar een vacuum en heeft de passagier er alleen maar last van.

ga je de zijkant dichtmaken met een "deurtje" of maak je een bootje á la hollandia?
 
die gaat inderdaad vacuum trekken ben ik bang.
Als je zo'n stoeltje nieuw wilt bestellen weet ik nog wel een adres waar je ze kan krijgen.
 
adres van stoeltje graag en als iemand een foto kan vinden van die andere bak wat door halflive voorgesteld wordt...graag...
en wat wordt er bedoelt met de bak is te lang...??
 
zo ziet dat ruitje er uit:

attachment.php


de bak lijkt alleen maar lang, door het perspectief en doordat hij zo laag is, er is niets mis mee.
 
dauntless verkoopt die bakken en alles wat er bij hoort nieuw. volgens mij is het standaard ural spul. dat zou gossie dus ook verkopen.
 
aha...ziet er goed uit hoor..en nog een vraag dat leren zeil...kopen of is dat niet nodig..als ik solo rij zeg maar...
dennis
 
als je solo rijdt leg je de ruit vlak, dat scheelt je een hoop brandstof.
een afdekzeiltje scheelt dan nog meer.
 
dan weet ik dat ook weer..dank.
ben nu flink bezig met de bak...schiet ook best wel weer op..
achterbrug en voorvork zitten er bijna goed in..nog even wat lagers halen..dan is het ok.
groet dennis
 
even helemaal terug lezen zou ik zeggen..haha. maar staat weer even op een laag pitje...druk met andere dingen...maar gaat goed komen...
groet dennis
 
das waar...een band....muziek maken..een zijspan..klimmen....de een doet het daar en de ander weer ergens anders..groete *O*
 
Dan hebben we dat gemeen. Ben ook druk met optredens en twee bands. Gelukkig heb ik de VFR bijna af. Ik heb het ook wel een beetje gehad met het bouwen nu. Kom nergens meer aan toe.

Succes!
 
de boldor staat eindelijk op de brug voor afgemaakt te worden...
 
neenee....druk met eigen bedrijf www.i-vy.nl nu watrust en hij staat bij een vriend op de brug...of dat inhoudt dat ie dit jaar afkomt...eeh..denk het wel..haha
dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan