Zoektocht: Seatcover GSX 600F 1995

Patb

MF'er
28 jun 2007
161
0
Dordrecht
Ben dus op zoek naar een adres in binnen of buitenland die zo'n Seatcover levert.

Als iemand een site of adres weet, of iemand die een goeie gebruikte nog heeft....
kun je via deze topic reageren of even met mij contact opnemen.

mvg Pat
 
Daar heb ik ook al zitten kijken voor een adres, maar daar werd door iemand een adres opgegeven die ze niet meer levert.

Ik ben nog niet een ander adresje op de site tegengekomen.
 
ff voor deze domme man, ik heb namelijk twe egedachten bij seatcover.
1: een "kontje" op de duo
2 een nieuwe bekleding voor je zadel.

wel zo makkelijk als het mij ieergeval duidelijkis waar ik eventueel je heen kan verwijzen
 
Geeft niet, je kunt het beter vragen...

Met de seatcover word in dit geval bedoeld: het gedeelte wat gemonteerd word, nadat de buddyseat en de beugels verwijdert zijn.
Kijk anders even op de site van de GSX600f club, want daar staan leden met foto's erbij.

als je info hebt laat mij effe weten......
 
Kijk eens op www.louis.de ik weet niet of je een nieuw type of een oude hebt, maar ik weet zeker dat ze daar de oude hebben.

Succes Iwan
 
Hey Twan,

ik heb uitvoering zitten zoeken op die site, maar ik heb de duo seatcover nog niet gevonden?

kun jij de link erbij zetten?

gr Pat
 
Hallo,

Ik kan hem op de site ook niet vinden, maar ik weet zeker dat ze hem hebben.
In de kataloges van vorig jaar stond hij ik heb die helaas niet meer dus ik kan je geen bestel nr doen een kataloges aanvragen is denk ik de simpelste oplossing.

Succes Iwan
 
ik ga even kijken of ik dat gaat doen, Twan.

thanks voor je reactie nog.

Als er iemand anders is die wel direct een adres weet waar ik zo'n duo seatcover kan krijgen,
let me now!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan