ZoekZoekie´s Svtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZoekZoekie

MF veteraan
In memoriam
7 mrt 2004
1.603
0
Hoogvliet
ZIE FOTO VAN ME VELGEN !!


full



ziet er erg mooi uit !
vind het ff genoeg, er komt namelijk geen geld binnen, geen werk

-----------------------

hey !!..

ben van plan om me Svtje een nog betere uitstraling te geven 8-)
(nu nog werk vinden, whaha :+ )

voor: (nu)
full


Boodschappuh lijstje;
° undertail[me]zie foto ...[/me]
(met ingebouwde LED, je zou zeggen laat hem gespoten leveren, maar die 95 euro voor het gespoten leveren kan ik gebruiken om hem met de rest te laten spuiten)
° Tailraiser[me]zijn binnen maar krijg ze er zelf niet op ...[/me]
als ik genoeg geld heb, of als ze goedkoop aan geboden worden :P .. wat is goedkoop voor tailraisers mensen ?????
° kapjes
onder zadel wit spuiten (waarschijnlijk zelf doen),
(dit spuit werk laat ik waarschijnlijk door me oom doen, ALS hij het wilt doen)
° blauw stuur,[me]is binnen !! ...[/me]
° velgen wit laten coaten,[me]gebeurd in de we(e)k(en) 20-..april !! ...[/me]
° witte striping van voor naar achter (maar niet door het midden),
° striping (of special paint) op me windschermpje (windkicker :P ),
° spuiten laat ik doen, verf om te bestellen is te weinig,
(kettingbeschermer blauw spuiten (kijken of ik hem glad genoeg kan schuren),
duocover blauw spuiten, Achterste kleine kapje blauw spuiten, underspoiler blauw spuiten, undertail ook spuiten)



(wat misschien ook gebeurt):
° Frame wit laten coaten (maar dit is nog een dik vraagteken)





----------------------------------------------------------------------------
Na: (misschien in de zomer) maar zit te twijfelen of ik het frame laat coaten, ben niet zo technish en ben bang dak dalijk iets los haal waardoor me motor het nie meer doet :P

full




----------------------------------------------------------------------------
details 2 en 3 april aangebracht..
full

Velgen coaten moet ook nog even wachten, want vriend van mij krijgt deze week zijn motor en dan wil ik toch ff rijden, dan gaan me velgen daarna maar voor de coat beurt weg !!



----------------------------------------------------------------------------
vanavond kijken of de undertail eronder kan, fotos volgen uiteraard als hij eronder zit, zie hier mijn undertail (ongespoten):
full

Achterlicht doet het !! woehoewww.. 8-)
full


Kentekenplaathouder zit er nu ook al op, knippers zitten nog steeds zo raar, morgen ff kijken of ze ook normaal kunnen :P whaha
 
Laatst bewerkt:
wie mooi wilt zijn,moet pijn lijden.windjammer en de kettingkast eraf.superbike stuur,en achter kont iets omhoog spiegels eraf,een kleine exemplaar monteren aan einde stuur :)
 
wie mooi wilt zijn,moet pijn lijden.windjammer en de kettingkast eraf.superbike stuur,en achter kont iets omhoog spiegels eraf,een kleine exemplaar monteren aan einde stuur :)

wie mooi wilt zijn moet pijnlijden indd... maar ik wil geen 120 rijden op me top sorry.. *D

ennuh due spiegeltjes aan het uiteinde van een stuur vind ik persoonlijk nie mooi, maar smaken verschillen.. (gelukkig :+ )
 
ik wil niet lullig zijn hoor, maar met dat stuurkuipje ga je echt niet veel sneller hoor...
ik heb zelf een suzuki gsx 750 r naked en deze is ook 25 kw..
ik heb de top nog niet getest omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb :( ..
maar heb der wel 140/150 km/h mee gereden in zijn 4, dus nog 2 versnellingen over.

hier een fotow van mijn 'stuurkuipje' ... is dat niet een betere oplossing ?

 
ik wil niet lullig zijn hoor, maar met dat stuurkuipje ga je echt niet veel sneller hoor...
ik heb zelf een suzuki gsx 750 r naked en deze is ook 25 kw..
ik heb de top nog niet getest omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb :( ..
maar heb der wel 140/150 km/h mee gereden in zijn 4, dus nog 2 versnellingen over.

hier een fotow van mijn 'stuurkuipje' ... is dat niet een betere oplossing ?

(Afbeelding)


uhmm ik heb het toch zelf ervaren dak moeilijk over de 120/130 heen kwam, nu met dit kapje erop rijd ik moeiteloos 120/130, top is nu 165 als ik ga liggen, misschien nog iets harder.. dus bij mij helpt het wel..

het helpt bij mij serieus goed.. mjah mss kwam het daarvoor omdat ik te breed ben :+ whahaha
 
hmmz.. vreemd..
is de afstelling wel goed ?

maare wat je van plan bent, is wel mooi hoor !
alleen ik zou het frame niet wit maken, maar poleisten *D
voor de rest misschien het kontje nog wat ophogen ?

evilsoes.
 
hmmz.. vreemd..
is de afstelling wel goed ?

maare wat je van plan bent, is wel mooi hoor !
alleen ik zou het frame niet wit maken, maar poleisten *D
voor de rest misschien het kontje nog wat ophogen ?

evilsoes.

volgens een motorzaakje in de buurt komt t door het 25kw kitje, hij is begrensd doordat de benzinetoevoer versmald is ofzo..

njah ik ben niet zo bekend in de technische wereld dus moet nog ff volhouden, maar kontje ophogen enzo komt mss wel als ik geld verdien *D oftewel als ik werk heb.. whaha
 
uhmm ik heb het toch zelf ervaren dak moeilijk over de 120/130 heen kwam, nu met dit kapje erop rijd ik moeiteloos 120/130, top is nu 165 als ik ga liggen, misschien nog iets harder.. dus bij mij helpt het wel..

het helpt bij mij serieus goed.. mjah mss kwam het daarvoor omdat ik te breed ben :+ whahaha
WTF :|

Zet dr eens een kleiner voortandwiel op (1 tandje kleiner). Ik rij met 25kw CBR600F fighter 180 op digitale tellert...
 
Mijn GSF liep ook vrij aardig @ 25kw maar die van een maat van me liep ontzettend klote, ook met moeite 130 enzo..
Opzich is het een mooi systeem dat ie pas gaat begrenzen wanneer het vermogen boven de 25kw komt, in plaats van over het hele gebied met bijvoorbeeld ringen in je spruitstuk. Maar het werkt dus niet altijd zomaar op elke bike en das best lullig voor een kit van onderhand 400 euro...
 
ZIE FOTO VAN ME VELGEN !!

<bla bla knipperdeknip>

Kentekenplaathouder zit er nu ook al op, knippers zitten nog steeds zo raar, morgen ff kijken of ze ook normaal kunnen :P whaha
Waren bij jou alle kabels/leidingen lang genoeg om je standaard stuur door een superbike stuur te vervangen? Ik heb zo eens preventief zitten meten maar kom volgens mij wat centimeters te kort hier en daar op mijn 2000 SV650N. Toch lijkt een superbikestuur me wel mooi/lekker.
 
Waren bij jou alle kabels/leidingen lang genoeg om je standaard stuur door een superbike stuur te vervangen? Ik heb zo eens preventief zitten meten maar kom volgens mij wat centimeters te kort hier en daar op mijn 2000 SV650N. Toch lijkt een superbikestuur me wel mooi/lekker.


heey !

ik heb een (superbike) stuur met 4 bochten.. dus niet twee, 4 zit relaxter..

maaruh ik had genoeg lengte, ze hebben hem bij motoport erop gezet voor me, en
heb geen nieuwe leidingen enzo hoeven betalen/kopen, dus waren ze lang gnoeg :) ..

lucky me ? ;) deze met 4 bochten zit trouwens echt supersss!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan