Zoemend/tjirpend geluid CBR 900rr

hT’s900rr

Rookie
28 mei 2019
4
0
Beste leden,

Ik heb sinds kort een crb 900rr uit ‘98 met 29d km op de teller en ik hoor een zoemend/tjirpend geluid zowel stationeer als verhoogd toeren. Klinkt als een slippende v-riem of een defecte dynamo.

Heeft iemand zo iets meegemaakt en of hij/zij weet wat het kan zijn?

Alvast bedankt.
 
Dag mensen,
Bedankt voor de reacties. Ik heb een filmpje gemaakt (zie link) en hopelijk kan iemand mij iets meer vertellen waar ik moet zoeken en of het een bekend iets is.

Het maakt niet uit of koppeling bediend wordt of niet. Lampen uit of aan geen effect. Zowel koud als warm hoor je het en heb tot nu toe zelf nog niks aan gedaan.

Geluid is overal daarom is het lastig.

 
Klinkt als een Honda. Prachtig. Ik kan er niets anders aan horen dan ik gewend ben van zo'n ding.

Is het geluid veranderd sinds je hem hebt? Heb je hem al es naast een andere gezet, of sowieso een andere blade beluisterd? Bij een willekeurige motorzaak naar binnen gestapt met je vraag? Want nogmaals, het klinkt mij normaal in de oren maar misschien mis ik iets in het fillumpie.
 
Als jullie het zeggen dan het zou zo wel zijn.
Thanks

... maar ...
Is het geluid veranderd sinds je hem hebt? Heb je hem al es naast een andere gezet, of sowieso een andere blade beluisterd? Bij een willekeurige motorzaak naar binnen gestapt met je vraag?

Want om nou gelijk al je zorgen te laten varen 'omdat ze op het motor-forum zeggen' dat het wel snor zit ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan