Zoetermeer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mn tochtje was wel leuk :+ :+

ging ff naar familie toe in Spijkenisse via een andere weg dan ik gewend ben...

mn topografie kennis is 0,0 dus heen was ik beetje verdwaald op de rondweg van Rdam :+ :+
uiteindelijk via pernis aangekomen :+ met neefje achterop beetje rijden, net op tijd een flitspaal gezien...vol in de rem en ging met 77 langs de paal (je mag 80 :)) reed 'iets' harder..

terugweg half uurtje :+
 
gsx-ster, super

Enne ik ben ook helemaal happy, morgen ga ik de Fireblade ophalen.

Ik ben niet meer te houden, helemaal hyper.
full
 
Heeft Paulissie al een een route voor zondag?

Hoe laat spreken we bij de Mac (Oosterheem af?), aangezien het zondag is wil ik voorstellen niet voor 11 uur :z
(niet dat we naar de kerk moeten ofzo, maar slapen is ook een hobby)
 
mn tochtje was wel leuk :+ :+

ging ff naar familie toe in Spijkenisse via een andere weg dan ik gewend ben...

mn topografie kennis is 0,0 dus heen was ik beetje verdwaald op de rondweg van Rdam :+ :+
uiteindelijk via pernis aangekomen :+ met neefje achterop beetje rijden, net op tijd een flitspaal gezien...vol in de rem en ging met 77 langs de paal (je mag 80 :)) reed 'iets' harder..

terugweg half uurtje :+

Aha de rondweg van Rotterdam.
Elke keer als wij naar de Ahoy gaan doen we dat op een andere manier |(
 
Heeft Paulissie al een een route voor zondag?

Hoe laat spreken we bij de Mac (Oosterheem af?), aangezien het zondag is wil ik voorstellen niet voor 11 uur :z
(niet dat we naar de kerk moeten ofzo, maar slapen is ook een hobby)

Nee voor 11 uur is niet handig....maken teveel herrie voor de mensen in de kerk :Y

onee ben op de fazer :X


zal paulussie nog ff aansporen.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al wel eens een auto vol in z'n ABS geremd, ben benieuwd hoe dat op een motor gaat :]

had nog tijdens mn lessen (half jaar geleden maar dat zeggen we er niet bij ;)) een motor met abs, mochten we een keer testen van die man, om te zien hoe hard je kunt remmen dan zonder gekkigheid, wist hij veel dat wij het ook echt gingen doen (iets met jeugd en onbezonnen :P ) ding gaat "trillen" als een malle maar je staat wel belachelijk snel stil... dat dan weer wel.. of ik ben gewoon nog weinig gewend ;)

zondag 11 uur vind ik eigenlijk ook wel een plan, hoorde mn vriendinnetje over diemen festijn, als ze me zo gek krijgt zal het wel niet netjes om 11 uur in bed zijn...
 
had nog tijdens mn lessen (half jaar geleden maar dat zeggen we er niet bij ;)) een motor met abs, mochten we een keer testen van die man, om te zien hoe hard je kunt remmen dan zonder gekkigheid, wist hij veel dat wij het ook echt gingen doen (iets met jeugd en onbezonnen :P ) ding gaat "trillen" als een malle maar je staat wel belachelijk snel stil... dat dan weer wel.. of ik ben gewoon nog weinig gewend ;)

zondag 11 uur vind ik eigenlijk ook wel een plan, hoorde mn vriendinnetje over diemen festijn, als ze me zo gek krijgt zal het wel niet netjes om 11 uur in bed zijn...


mhhh, zou het dan toch maar een keer proberen misschien bevalt het wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan