Zoetermeer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mhhh, zou het dan toch maar een keer proberen misschien bevalt het wel

je bedoelt de abs of het vroeg gaan slapen?
abs zit er bij mij nu niet op, gewoon 2 veel te grote schijven voor, dat gaat tot nu toe ook wel best en dat slapen.. iets met een afwijking, meest is 6 uurtjes wel genoeg ;) maar uitslapen wil meestal niet lukken.. iig eerst vrijdag naar de 80's party in loco (ben ik ff blij dat die niet op zaterdag is, anders had k niet gekunt, dag erna rijden is meest geen succes verhaal :P)

edit, niet naar loco gekunt, motorrijden gaat voor, ff voor de duidelijkheid
 
Laatst bewerkt:
Ben zondag van de partij, dus de OVB kan weg :+ heb het gereserveerd kunnen houden :D *O*

tijd hoor ik wel

benieuwd naar je foto's nutty! :D SRAD gaat de deur uit ?

enne abs...had met de lesmotor abs en tijdens noodstoppen enzo had ik de neiging om har dop de achterrem te stampen dus die heb ik zat uitgeprobeerd :+

met de auto ook abs uitgetest tijdens lessen, sneeuwde en reed op stukkie ijs, en mocht abs testen van mn instructeur *O*

:W truste
 
Laatst bewerkt:
heb zelf een keer op een motorbeurs met ABS mogen spelen :]
op een gladde mat vol in de ankers, wel grappig :o net alsof je voorwiel ietsjes stuitert...
stond alleen zonder ABS bijna net zo snel stil })

moest daarna alleen ook nog een keer zonder ABS VOL de achterrem intrappen :X
deed ik met iets teveel overgave, waardoor ik de dranghekken in draaide met een 720 8-)

maargoed, verders is ABS eigenlijk alleen makkelijk als het glad is en je rechtuit rijdt...
 
goed balen dat ik niet mee kan..

Maar ja, m'n housewarming moest toch 'n keer na 5 maanden :o
iig veel plezier!

baal echt van 't weer...
wil gewoon 'n lekker stukkie knallen! :]
 
Ik heb de blade vanmiddag opgehaald *O* en vanavond zijn we effe naar de einde A4 geweest om te wennen. En dat gaat aardig snel.
Wat een beest zeg. Eigenlijk heb je aan 2 versnellingen genoeg, maar als je dan door naar zijn 3 schakelt rij je iets rustiger 170. En de bochten echt super soepel.
Oftewel moet wel een beetje opletten want je rijbewijs kwijtraken is niet moeilijk.

"koekje" heeft er ook even op gereden en jullie raden het al (eerst vechten om hem weer terug te krijgen), big smile en hij wil er ook eentje.

Vond het wel zielig om mijn sradje na zoveel jaren trouwe dienst en 38.000 gereden kilometers achter te laten, maarja moet toch verder.

Ik ben helemaal klaar voor zondag, wie regelt het zonnetje.

Fototje van een gelukkig mens :Y
full
 
Nice blade nutty! *O*


heeeeel misschien zien jullie me zondag ook met een nieuw speeltje maar moet nog wel wat ondhandelen wat ze voor m'n oude gsxf terug geven B|

oja het gaat een '92 suusje gsx-r 750 w worden :]

laten we het hopen:P
 
Supermooi nutty!. GEFELICITEERD met je Blade!
ik ga ff de zon probeer om te regelen *D

Zondag is uiteindelijk om 11 uur bij de Mac dichtbij Silverdome?
Deze keer ga ik met volle tank :$
 
Ik heb de blade vanmiddag opgehaald *O* en vanavond zijn we effe naar de einde A4 geweest om te wennen. En dat gaat aardig snel.
Wat een beest zeg. Eigenlijk heb je aan 2 versnellingen genoeg, maar als je dan door naar zijn 3 schakelt rij je iets rustiger 170. En de bochten echt super soepel.
Oftewel moet wel een beetje opletten want je rijbewijs kwijtraken is niet moeilijk.

"koekje" heeft er ook even op gereden en jullie raden het al (eerst vechten om hem weer terug te krijgen), big smile en hij wil er ook eentje.

Vond het wel zielig om mijn sradje na zoveel jaren trouwe dienst en 38.000 gereden kilometers achter te laten, maarja moet toch verder.

Ik ben helemaal klaar voor zondag, wie regelt het zonnetje.

Fototje van een gelukkig mens :Y [afbeelding]
mooi ding :}
kan je ook aardig mee op 1 wiel rijden O-) :+

hij rijdt indd best lekker, vond em tegenover de ZX9R toen alleen "saai" overkomen...
maar dat zal ook wel door m'n kawa-mind komen :P

veel plezier ermee! (dat zal wel lukken denk ik zo ;))
 
Ik heb de blade vanmiddag opgehaald *O* en vanavond zijn we effe naar de einde A4 geweest om te wennen. En dat gaat aardig snel.
Wat een beest zeg. Eigenlijk heb je aan 2 versnellingen genoeg, maar als je dan door naar zijn 3 schakelt rij je iets rustiger 170. En de bochten echt super soepel.
Oftewel moet wel een beetje opletten want je rijbewijs kwijtraken is niet moeilijk.

"koekje" heeft er ook even op gereden en jullie raden het al (eerst vechten om hem weer terug te krijgen), big smile en hij wil er ook eentje.

Vond het wel zielig om mijn sradje na zoveel jaren trouwe dienst en 38.000 gereden kilometers achter te laten, maarja moet toch verder.

Ik ben helemaal klaar voor zondag, wie regelt het zonnetje.

Fototje van een gelukkig mens :Y [afbeelding]

met een brede lach achter de helm ;)
 
Ik heb de blade vanmiddag opgehaald *O* en vanavond zijn we effe naar de einde A4 geweest om te wennen. En dat gaat aardig snel.
Wat een beest zeg. Eigenlijk heb je aan 2 versnellingen genoeg, maar als je dan door naar zijn 3 schakelt rij je iets rustiger 170. En de bochten echt super soepel.
Oftewel moet wel een beetje opletten want je rijbewijs kwijtraken is niet moeilijk.

"koekje" heeft er ook even op gereden en jullie raden het al (eerst vechten om hem weer terug te krijgen), big smile en hij wil er ook eentje.

Vond het wel zielig om mijn sradje na zoveel jaren trouwe dienst en 38.000 gereden kilometers achter te laten, maarja moet toch verder.

Ik ben helemaal klaar voor zondag, wie regelt het zonnetje.

Fototje van een gelukkig mens :Y [afbeelding]


Wat een top fiets *O* *O*
Gefeliciteerd hoor en je straalt en dat is genoeg voor zondag :Y
 
Laatst bewerkt:
Nutty gefeliciteerd met je nieuwe aankoop :Y

en anyone.. wat is nu de bedoeling voor zondag..?

Zondag 11.00 bij de MAC verzamelen met de motor natuurlijk O-) en dan achter Paulussie aan :Y
Komt helemaal goed wel ff tanken van te voren :X

Hoe het met feestje en BBQ van Ron zit weet ik niet......hij zal zich wel een keer melden voor zondag. Anders geld meenemen kan je bij de MAC eten 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zondag 11.00 bij de MAC verzamelen met de motor natuurlijk O-) en dan achter Paulussie aan :Y
Komt helemaal goed wel ff tanken van te voren :X

Hoe het met feestje en BBQ van Ron zit weet ik niet......hij zal zich wel een keer melden voor zondag. Anders geld meenemen kan je bij de MAC eten 8-)


goed idee,

en thanx allemaal met de felicitaties, vandaag lekker op de nieuwe brommer naar het werk geweest.
 
Moooi ding die blade!!!
Bart-DRD rijd je ook op een gekuipte motor :+

want je spotte mee van de week op een andere die ik altijd zie staan bij die school en nu stond er ook een MFer alleen dat was een sport/tour of iets...hij was rood :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan