zojuist een r1 uit 2000 bij john vd bunt gekocht

11 jun 2006
208
0
ik heb er lang over nagedacht en vandaag heb ik de knoop maar doorgehakt. ik heb een r1 uit 2000 bij john vd bunt gekocht. eerst heb ik nog op een een r6 gereden maar vindt de r1 toch lekkerder aan voelen. ik heb ruim 2 jaar op een suzuki gs 500e 25 kw gereden. de suzuki heb ik ingeruild. ik heb helaas nog geen fotos maar jullie weten allemaal wel hoe een r1 er uit ziet hij is nog helemaal origineel. ik vroeg ook nog of er iets van van beveiliging op moet dit rade hij me af omdat er gevallen waren dat de start blokering er niet meer af wilde. tzt post ik wel fotos de motor moet eerst netjes gemaakt worden. ik ben er heel blij mee.
 
ik had erger verwacht maar het viel gelukkig mee. ik kan er goed rustig mee weg rijden.alleen wat negatieve reacties van een kennis,, van ik lees het wel dat je in de krant staat bij omgekomen motorrijders.
 
Van harte gefeliciteerd, en dat er maar veel mooie kilometers mee gemaakt mogen worden! :)
 
gefeliciteerd!

als je hem bij john gekocht heb dan zit het wel goed.
ik heb de mijne er ook vandan en de service is er top.

wel even wat fotos plaatsten he.


*O*
 
Ik ken mensen op een GS500 beter kunnen rijden dan de meeste mensen op een R1... De motorfiets zegt helemaal niets, het ligt allemaal aan de rijder!

Gefeliciteerd natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
gefeleciteerd
goeie keus enne foto's zijn we gek op kijk maar
full
 
ik had erger verwacht maar het viel gelukkig mee. ik kan er goed rustig mee weg rijden.alleen wat negatieve reacties van een kennis,, van ik lees het wel dat je in de krant staat bij omgekomen motorrijders.

Vind ik van die loze opmerkingen, alsof je jezelf met een GS500E niet dood kunt rijden -O-

Maar ach die opmerkingen kun je verwachten, ik zou zeggen veel plezier ermee en veel veilige km's toegewenst :)
 
rond volgende week hij is erg druk op het moment en ik zei tegen hem dat hij het maar rustig aan kan doen. ik red me nog wel met de gs500. komt goed zei hij dus volgende week een nieuwe r1 rijder erbij. hier nog de beloofde fotos ik heb ook nog een filmpje gemaakt.



 
Ik was degene die aan kwam rijden met de GSXR-600...

Mooie bike ja :)

Ik zag je al heel voorzichtig wegrijden en dacht toen nog: hey, best rustige bike die R1. Goede zaak v/d Bunt... Alleen tering druk daar :) Halve maand w88 totdat ze m'n kerinkje in m'n voorvorkje kunnen fixxen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik was degene die aan kwam rijden met de GSXR-600...

Mooie bike ja :)

Ik zag je al heel voorzichtig wegrijden en dacht toen nog: hey, best rustige bike die R1. Goede zaak v/d Bunt... Alleen tering druk daar :) Halve maand w88 totdat ze m'n kerinkje in m'n voorvorkje kunnen fixxen :)
ja ik heb er nog nooit op gereden en toen was tie nog niet van mij dus ben nog voorzichtiger.
 
Mooie R1 hoor, gefeliciteerd :Y
Ik heb een 600RR in de bestelling staan bij ze, waarschijnlijk volgend weekend ophalen *O*
 
Ik ken mensen op een GS500 beter kunnen rijden dan de meeste mensen op een R1... De motorfiets zegt helemaal niets, het ligt allemaal aan de rijder!

Gefeliciteerd natuurlijk!

:^

ik ken die mensen niet :+ , maareh ik snap je punt.

enne een blauwe R1 , die bunt niet vooruit te branden :P

feli een hou de glimmende kant boven :Y veul :] plezier ermee.
 
Maarja ik hoor alleen maar goede verhalen over vd Bunt.
Werden wel leuk geholpen toen we pakje voor dinnetje zochten.
Vanavond (toen jij er was) en ik een probleempje had (lekke voorvorkkering :( ) zag je meteen dat ze kennis van zaken hebben. Iets wat ik altijd wel prettig vind.

En ze zijn gewoon heel eerlijk. Dat vind ik nog veel belangrijker.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Ook een fijne zaak waar je m vandaan hebt ik heb daar nu al 2 motoren vandaan en altijd veel service en kennis van zaken en vriendelijk :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan