Zojuist gestolen . .

Warped1

MF veteraan
12 aug 2003
2.404
0
Limburg
... Suzuki GSXR600, stond in de Plakstraat in Sittard (naast de V&D).
Kenteken MH-LL-75, kleur zwart met grijze striping, voorspatbord is donkerblauw. Heeft geen spiegels en geen knipperlichten 8-) Diefstal moet zijn gepleegd tussen 16:45 en 18:45

(Motor is niet van mij, maar van een collega.)

Sittard ligt ook maar 3km van de Duitse en 9km van de Belgische grens :(
 
misschien een foto erbij?


wel #@%*% dat ze niet met hun poten van andermans spullen kunnen blijven :(
 
Hoe is het mogelijk dat zoiets onopgemerkt voorbij gaat? Klaarlichte dag op een blijkbaar druk punt (naast V&D)

Wens je collega maar sterkte! (hopelijk goed verzekerd)
 
ik krijg de laatste tijd de neiging om een dure motor te huren, en op een onguur hoekje te zetten. dan in het donker wacht met een honkbal knuppel :(
 
Hoe is het mogelijk dat zoiets onopgemerkt voorbij gaat? Klaarlichte dag op een blijkbaar druk punt (naast V&D)

Wens je collega maar sterkte! (hopelijk goed verzekerd)


Mijn motor was stuk. De garage heeft hem opgehaald en in een busje gezet. Dat kunnen dieven ook heel goed, helaas ;( Alleen als je je motor ergens aan vast zet en op een druk punt is hij nog een beetje veilig vrees ik
 
Mijn motor was stuk. De garage heeft hem opgehaald en in een busje gezet. Dat kunnen dieven ook heel goed, helaas ;( Alleen als je je motor ergens aan vast zet en op een druk punt is hij nog een beetje veilig vrees ik

Idd, als je er dan gelijk 380 volt krachtstroom op zet wil het waarschijnlijk wel lukken.

Die vuile T#$%@*&leiers moeten met hun pote overal van afblijven!! :(
Balkenellende! Wanneer gaan we weer lijfstraffen uitdelen? Stelen mag, tegen inlevering van je rechterklauw.... |(
 
dit is echt niet meer normaal je kan je eigen spullen niet eens ergens meer laten staan zonder dat die *&^%$# lijers eraan zitten :(
 
Hoe is het mogelijk dat zoiets onopgemerkt voorbij gaat? Klaarlichte dag op een blijkbaar druk punt (naast V&D)

Wens je collega maar sterkte! (hopelijk goed verzekerd)

Hij is WA+ verzekerd. Motor stond wel naast de V&D, maar het winkelende volk (koopavond!) loopt vandaaruit precies de andere kant op, het centrum in. Je komt er eigenlijk alleen om je trapfiets aan die paaltjes daar te stallen, en het begon rond die tijd toch aardig donker te worden...
Op andere dagen is het er rond die tijd drukker omdat het personeel van de V&D dan naar huis gaat, maar dat was nu door die koopavond ook niet het geval... :(
 
Jahooooor! Weer een Gixxer vermist!
Ik ken de plek in Sittard waar de motor stond geparkeerd, ik zou mijn gixxer er niet neer zetten, loopt altijd een hoop raar volk rond.
Moest laatst in heerlen centrum bij de mediamarkt zijn ,heb een kwartier rondgereden om een veilig plekje te vinden ,tevergeefs,ben toen maar bij het politiebureau gaan vragen of ik mijn gixxer daar voor de ruit mocht zetten.
Blijkbaar doet niemand wat aan de motordiefstallen die onderhand de spuigaten uitlopen, je weet niet meer waar je je motor een beetje veilig kan neerzetten,de politie doet/kan niks en de verzekeringspremies gaan maar omhoog!
Ik heb het laatst in topic van de diefstal van Valkrye zijn Gixxer ook al gezegd, je zou bijna op de gedachte komen om ergens een motor neer te zetten en te gaan afwachten met een paar man (of honden).
Erg dat je zo gaat denken ,maar het moet nu godverdomme maar eens afgelopen zijn met dat tuig met losse handjes.
Ik hoop voor je collega dat ie verzekerd is of dat de gixxer teruggevonden wordt(als ie al niet richting Duitsland is)

succes ermee
gegroet
Hakinnen (die nu hoopt dat de gestolen gixxer wraak neemt met een hele vette highsider!)

SORRY Dubbelpost!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan