Zojuist ongeval A9-->A4

:^

maar waar halen we de illusie vandaan dat we nog geloven dat die ooit komen :? B|

Hier in de prov. Utrecht zeker wel op diverse plaatsen, zelfs hier heel dicht bij. Maarja, we hebben ze vooral nodig denk ik in de buurt van de klaverbladen... ik blijf altijd op de klaverbladen zo rechts mogelijk rijden, fuck knee downs of met 130 er doorheen.


@ SL1000 ; Alleen bekend dat het een blauwe motor is van mogelijk een ouder type.
 
Jullie zijn wel een stelletje emotionele naïeve knakkers hoor. Mensen gaan dood. Sjonge jonge. Deal with it and move on. Je kent haar niet eens.

Zow, effe wat olie op 't vuur gegooid :9

Volgens mij heb jij het IQ van een spliterwt.

Aan alle betrokkenen....heel veel sterkte in deze verschrikkelijke tijd.
 
Weet iemand wat voor motor het was? of kleur helm/pak?

[me]SL1000 is bezorgt om iemand... :S[/me]


Ik hoop dat je snel meer weet, dit sloopt! Ik kan niet meer dan hopen en je sterkte wensen.

[me]ben ook in gedachten al mijn vrienden en kennissen langs gegaan, maar gelukkig zit er bij mij niemand bij waar ik me zorgen om maak[/me]
 
Blitzer gaat niet om je druk maken om iedere dode..maar om een stukje respect naar de persoon en de nabestaanden.

Zulk soort opmerkingen kunnen hard aankomen bij betrokkenen en dat is het laatste waar ze op zitten te wachten.

;)

R.i.p. jongedame..
 
Ik ben nuchter, niet stoer, maar reeel.
Maar serieus, maak je je zorgen om iedere dode? Kijk naar die gasexplosie in België, overstroming in Bangladesh, Irak... zal ik nog effe doorgaan? Wat een depressief leven moet je dan leiden als je je daardoor laat beïnvloeden.


Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar dit is niet de plaats om dat te verkondigen, zeker niet als er iemand zowat met zijn neus bovenop heeft gestaan.
Zeker niet als dadelijk eventuele bekenden van die dame het hier ook lezen.

Kortom, hou je gemak een beetje. :(

;(
 
Je heb helemaal gelijk, ben het ook met je eens, maar dit is niet de plaats om dat te verkondigen, zeker niet als er iemand zowat met zijn neus bovenop heeft gestaan.
Zeker niet als dadelijk eventuele bekenden van die dame het hier ook lezen.

Kortom, hou je gemak een beetje. :(

;(
precies wat ik bedoel. Als je de rest te soft of emotioneel vindt, open daar dan een topic over en niet in zoeen als deze. Respect is alles wat er gevraagd wordt.
 
[me]ben ook in gedachten al mijn vrienden en kennissen langs gegaan, maar gelukkig zit er bij mij niemand bij waar ik me zorgen om maak[/me]

:^ Voor de zomervakantie ook nog een motorrijdende leerlinge van die leeftijd na 2 gesprekken ingeschreven voor onze opleiding. Dan bedenk je je opeens dat ze na de zomervakantie zomaar niet op kan komen dagen .... slik.
 
;(

Heb ook pas een vriend verloren door een motorongeluk, als je dan leest wat sommige mensen hier voor reacties posten :r

Ook als je iemand niet kent kun je wel respect tonen. We zijn allemaal motorrijders en ik denk dat de meesten van ons toch wel even koud worden van zulke berichten, ik wel tenminste....
 
precies wat ik bedoel. Als je de rest te soft of emotioneel vindt, open daar dan een topic over en niet in zoeen als deze. Respect is alles wat er gevraagd wordt.
Ach hoepel toch op. Dit topic mag helemaal niet, maar omdat er iemand is overleden wordt het gedoogd :? Wat een onzin. Er zijn helemaal geen betrokkenen hier, iemand heeft een ongeluk 'gezien'... dus waar gaat het over? Hier is vorige week een jonge gozer om het leven gekomen op z'n motor in Weesp. Hoor je toch ook niemand over? Waarom niet? Owja, iets met richtlijnen :? Als je er dus niks mee te maken heb gehad moet je er geen topic over openen, simpel. Dan kan je zo'n reactie van mij verwachten ja.
 
Altijd als ik hoor dat er een motorrijdster is gevallen in Noordholland krijg ik de rillingen over mn rug.... :(
Ik ben dus toch nog best bezorgd..

RIP, maar laat het alsjeblieft geen MFster zijn...
 
Ach hoepel toch op. Dit topic mag helemaal niet, maar omdat er iemand is overleden wordt het gedoogd :? Wat een onzin. Er zijn helemaal geen betrokkenen hier, iemand heeft een ongeluk 'gezien'... dus waar gaat het over? Hier is vorige week een jonge gozer om het leven gekomen op z'n motor in Weesp. Hoor je toch ook niemand over? Waarom niet? Owja, iets met richtlijnen :? Als je er dus niks mee te maken heb gehad moet je er geen topic over openen, simpel. Dan kan je zo'n reactie van mij verwachten ja.
ik wil niet in dit topic met jou in discussie. case closed.
 
Ach hoepel toch op. Dit topic mag helemaal niet, maar omdat er iemand is overleden wordt het gedoogd :? Wat een onzin. Er zijn helemaal geen betrokkenen hier, iemand heeft een ongeluk 'gezien'... dus waar gaat het over? Hier is vorige week een jonge gozer om het leven gekomen op z'n motor in Weesp. Hoor je toch ook niemand over? Waarom niet? Owja, iets met richtlijnen :? Als je er dus niks mee te maken heb gehad moet je er geen topic over openen, simpel. Dan kan je zo'n reactie van mij verwachten ja.
Alle Mods aan het pitten :z
Ragonite kreeg om minder een ban |(

Sterkte aan alle nabestaande.
 
Sterkte voor de nabestaanden ;(

BiltzeR1: walgelijke kwal :r
't zou jou beste vriend maar zijn
 
Ach hoepel toch op. Dit topic mag helemaal niet, maar omdat er iemand is overleden wordt het gedoogd :? Wat een onzin. Er zijn helemaal geen betrokkenen hier, iemand heeft een ongeluk 'gezien'... dus waar gaat het over? Hier is vorige week een jonge gozer om het leven gekomen op z'n motor in Weesp. Hoor je toch ook niemand over? Waarom niet? Owja, iets met richtlijnen :? Als je er dus niks mee te maken heb gehad moet je er geen topic over openen, simpel. Dan kan je zo'n reactie van mij verwachten ja.

En voor het zelfde geld lees je morgen een post van iemand die er wel bij betrokken bij, maar die nu nog ff in alle ellende zit. Of een verslagen moeder die iedereen wil bedanken voor het medeleven, behalve die ene jongeman die ze "minder vriendelijk" vond. Kalm aan man. Je gaat toch ook niet in het belgische gaswacht forum zitten posten dat jij niet bij de grote klap was en dat er toch elke dag mensen dood gaan? Als je dit topic not done vind mail je een modje, of je leest het gewoon niet.

En nu vergeet ik dus gewoon mijn eigen advies...
 
Tering, krijg hier toch wel ff de rillingen van hoor, 20...das veel te jong om heen te gaan!

Sterkte aan de familie en kennisen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan