Zojuist ongeval A9-->A4

Woeter

Die hard MF'er
30 mei 2002
602
0
Ermelo
Daarnet kwam ik terug van een dagje strand met de auto vanuit Bloemendaal.
Aan het eind van de bocht A9 richting A4 zie ik plotseling allemaal auto's staan, een stukje verder zie ik het brandende achterlicht van een motor onder de vangrails!!! ;( ;( ;(
En wat het ergste was, de bestuurder lag ernaast met allemaal mensen om hem heen... hij gaf geen kick en werd gereanimeerd ;( ;( ;(
Het zag er dus niet echt positief uit. '( Ben behoorlijk geschrokken hiervan dus ben benieuwd of iemand weet waar je actueel nieuws uit de regio Amsterdam kan vinden? Het was rond 21.10 dat ik erlangs reedt, het was echt net gebeurd want er stonden een stuk of 6 auto's en een ANWB auto, er was nog geen politie of ambulance bij.
Had nooit gehoord dat daar een klaverblad is, maar heb even op route.anwb.nl gekeken en het blijkt dus wel een klaverblad te zijn...
 
'(
Precies die bocht ben ik ook onderuit gegaan.......Toch niet, denk ik. Was het de bocht A9-->A4 ri A'dam? Dan lag ik oit eens aan de andere kant.

Ik zal is ff op teletekst kijken.--> Staat nog niets op AT5 TXT
 
Laatst bewerkt:
hmmm was daar beetje aan het spelen met een andere motorrijder.
Kwam hem onderweg tegen en bij afslag amsterdam denhaag gingen we allebij onze eigenweg. Hoop niet dat dit hem is...
 
Verkeersinformatie

Laatste update: 22:05

Algemene melding - Amsterdam - Delft,
ter hoogte van Badhoevedorp
afgesloten verbindingsweg door een ongeval



zag ik bij verkeersinformatie ... is dat niet daar?
 
Is dat die bocht die van 2 banen 1 baan wordt? Richting Beverwijk zeg maar :?
Man laten we hopen dat het niet AL te ernstig is hoewel ik het ergste vrees
 
anwb ww medewerkers hebben een goede ehbo opleiding. als die aan het reanimeren zijn is dat niet voor niets (al kan ik me moeilijk voorstellen waarom een reanimatie zinvol zou zijn bij een dergelijk ongeluk)

ik vrees dan ook dat het serieus mis is
 
Is dat die bocht die van 2 banen 1 baan wordt? Richting Beverwijk zeg maar :?
Man laten we hopen dat het niet AL te ernstig is hoewel ik het ergste vrees
Volgens mij was het indd een bocht waarin je moest ritsen. De ANWB auto stond aan het eind van de linkerbaan zeg maar.

Het was een blauwe motor trouwens, niet zo'n heel nieuw model aan de achterkant te zien.
 
scary, reed er met me maten nog rond 20:00, ook terug van Bloemendaal..brrr

mogelijk alcohol in het spel :?
 
Dit las ik in het Haarlemsdagblad:

Een nog onbekende motorrijdster is vrijdagavond ernstig gewond geraakt bij een ongeval op het knooppunt Badhoevedorp (A4/A9). De vrouw ging door nog onbekende oorzaak onderuit in een bocht van het klaverblad.
 
Ik dacht dat we niet over elk ongeval dat we in de krant lazen of een glimp van opvingen zouden uitmeten op 't forum.
Toch alleen als er MF'ers direct bij betrokken waren (of heb ik het nou mis en was dit een oude regel?)
 
Motorrijdster overlijdt na ongeval bij Badhoevedorp
Een nog onbekende motorrijdster is vrijdagavond omgekomen bij een ongeval op het knooppunt Badhoevedorp (A4/A9). De vrouw is onderuit gegaan in één van de bochten van het klaverblad. Reanimatie ter plekke mocht niet meer baten. Waardoor de vrouw onderuit is gegaan, kon de politie vrijdagavond nog niet zeggen. Volgens een woordvoerder gaat het om een vrouw van rond de twintig jaar oud. Door het ongeval was een deel van het knooppunt geruime tijd afgesloten.
vrijdag, 22:48
 
En dan te bedenken dat ik daar net nog effe bochtjes wilde maken. In plaats daarvan effe naar een Motorwinkel geweest. Een tijdje terug heeft er in die bocht een hoop diesel gelegen;
Diesel op klaverblad badhoevedorp
Zal me niks verbazen als er weer wat lag. Wat dat betreft is 't een klote klaverblad. Maarja, je moet wat heh als het de enige is in de buurt O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan