Zolder 2003

Probeer er in elk geval een dB killer te regelen.
Dit moet je zeker regelen voordat je je in gaat schrijven.
Std.demper is natuurlijk moeilijk in jouw situatie.
Een Whisper zou ook een oplossing zijn maar die volgens mij niet verkrijgbaar op een Acra, je kan wel een verloopstuk laten maken.
Tis moeilijk je kan het proberen met een DB-killer erin maar het blijft tricky.
Of nog een oude demper aanschaffen en deze met dat verloopstukje pas laten maken zodat je em onder je Acra kan laten hangen.
 
Ik monteer ook maar gewoon mijn standaard demper, gewoon voor de zekerheid, heb geen zin in gezeik en bij mij is het een kwestie van 4 bouten los draaien, demper eropzetten en weer 4 bouten vastdraaien. Daar ga ik dus niet het risico voor lopen dat je weggestuurd wordt.

En idd, IbuZze, ik zou iets maken zodat je je originele dempers toch op het akra systeem kan zetten!!!
 
Ik heb vorig jaar GSXR600's en R6'en gezien die met een db killer op Zolder rondreden. Of je ermee weg komt met een zx12 en een full system, ben bang van niet. Zelfs niet met db killer.
 
Ik heb dus nog steeds een originele demper liggen met een paar krasjes erop voor een R1 2002. Voor de circuitdagen dus. Liefhebbers?
 
Ingeschreven voor 21 mei (niveau 1) en 30 mei (niveau 2), daarna bekijk ik welof er nog plaatsen vrij zijn voor het vrij rijden (in 1x zo'n fors bedrag van m'n bankrekening afschrijven doet zo'n pijn, bij het tankstation gooi ik h'm ook altijd maar halfvol :Z .
Heb er zin an! :+
 
Ik wil ook wel es zo'n dagie doen, nivo 1 dan maar. Hoe regel ik da? Kan ook wel de hele topic doorlezen, maar daar ben ik te lui voor :)
 
Je zult het niet geloven mensen........

.....GSXR-KING heeft wederom afgehaakt :+ hij kan 16 juli niet met ons mee!!!

Jammer volgende keer beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan