Zolder 2003

Ik kom volgend jaar ook naar Zolder voor een cursus (samen met m'n maten; 4 man)
en zullen dan beginnen met niveau 1 (wij hebben nog geen circuitervaring).
Heb al een paar weken terug een mailtje gestuurd voor info 2003.
 
Als je al eens TOMS hebt gedaan kan je meteen niveau 2 rijden op Zolder Pork?
Ja wat mij betreft wel,al is TOMS geen circuitrijden.
Er wordt wel wat meer doorgereden dan bij Niveau 1.
Je kunt bij Niveau 2 b.v. een marshall aanspreken om een sessie voor te rijden,bij 1 is dat steeds wisselen na een ronde.
Bij 1 bepalen de achterblijvers het tempo!
Kan ergelijk zijn,wij slapen die dag i.i.g.(bij wijze van)
 
Voor de duidelijkheid, Assen:
vrijdag 16 Mei 2003 en
maandag 21 Juli 2003.
Geen cursus,alleen vrijrijden.
Ik zou van tevoren eerst een cursus op Zolder volgen b.v. Niveau 2.
Maar ook hier 3 groepen,van beginners tot Pro's.
Is dit georganiseerd door CRT Pork? Heb wel interesse voor Assen volgend jaar :]

Heb ook info aangevraag voor Zolder 2003.
Kawa met de site-pipes gaat eruit en er komt een motor terug met standaard uitlaat: ZX6RR / GSX1000R '03 Ik wil Zolder niet nog een jaar missen.

Wat heeft die Fluttert een aparte rijstijl zeg! Je bent zo toch iets in het nadeel :? Maar het zal wel meevallen anders wordt je geen kampioen
 
Laatst bewerkt:
Is dit georganiseerd door CRT Pork? Heb wel interesse voor Assen volgend jaar :]

Nee,door Motorsportschool Holland oftewel DE Peter den Heijer!

Heb ook info aangevraag voor Zolder 2003.
Kawa met de site-pipes gaat eruit en er komt een motor terug met standaard uitlaat: ZX6RR / GSX1000R '03 Ik wil Zolder niet nog een jaar missen.

Wat heeft die Fluttert een aparte rijstijl zeg! Je bent zo toch iets in het nadeel :? Maar het zal wel meevallen anders wordt je geen kampioen

Gek he,als de concurrentie is gevallen=0 punten!
 
Op donderdag 05 december 2002 20:07 schreef porky het volgende:Gek he, als de concurentie is gevallen = 0 punten

Ondanks dat ik het Arno Slabbekoorn of Robert v/d Molen ook gegunt had is het niet alleen de kunst zo hard mogelijk te gaan, maar ook om erop te blijven zitten... ;)
 
Op donderdag 05 december 2002 18:27 schreef Fast Forward het volgende:Is dit georganiseerd door CRT Pork? Heb wel interesse voor Assen volgend jaar :]
De CRT dagen die ik meegemaakt heb waren nou niet bepaald gewéldig. Ik denk dat dat met Motorsportschool Holland beter zal zijn. Beviel op Zolder iig prima!
Wat heeft die Fluttert een aparte rijstijl zeg! Je bent zo toch iets in het nadeel :? Maar het zal wel meevallen anders wordt je geen kampioen
Hij zegt dat hij niet anders kan rijden en hij gaat er inderdaad erg hard mee. (zelfs als iedereen blijft zitten ;) )
 
bekend met een t ;(

In januari zou Peter een mailing rondsturen met definitieve data.
 
Ik geloof dat er weer wat data verdwenen is. Ik meen dat ik toch een paar griezelig intelligente vragen aan Porky gesteld had! Ging over ZAC maar hun site is inmiddels ook weer up-to-date.
 
Stel de vragen maar!
Trouwens,ik heb er een reserve blok bij voor de 600 met dezelfde specs!
Deze winter beiden ff checken op slijtage en knallen maar weer in 2003. :}
 
Stel de vragen maar!
Trouwens,ik heb er een reserve blok bij voor de 600 met dezelfde specs!
Deze winter beiden ff checken op slijtage en knallen maar weer in 2003. :}
Ik had gevraagd wat je allemaal aan je motor moet veranderen om aan de ZAC mee te mogen doen.
Gefeliciteerd met je blok Porky, wat zijn die specs trouwens? Ik ben eigenlijk zelf wel aan een nieuwe(=andere) motor toe......
 
Pork: Wordt er op sommige circuits (waar de zac\'s gereden worden) verplicht met je standaard te rijden als ze te weinig tijd hebben voor de technische controle?
Of zit je altijd goed met een whisper achter je demper?
Mile merkte dit op want hij had weleens zoiets gehoord.
Als jij zegt dat ze dat wel eens eisen dan schaf ik een 2e hands standaard einddemper aan die Mile dan kan pasmaken zodat ik buiten de Laser demper ook de standaard demper er op kan zetten. Alleen scheelt dat 5-6 Pk :(
 
Je mag met elke demper deelnemen,maar op Zandvoort luisteren ze met het oor als je langs start/finish komt.Zolder/Assen zijn hetzelfde met die meetpaal,pas dus op.
Het beste kan je 2 open Laserdempers nemen,kan Mile mee toveren!
Overigens heb ik op Zandvoort geen problemen met 1 enkele open demper.Maar ze hebben er liever 2 natuurlijk.Of standaard,dB-killers zijn ook mogelijk.Let wel:teveel herrie is wegwezen.Dus niet ff snel wisselen.
 
Ik had gevraagd wat je allemaal aan je motor moet veranderen om aan de ZAC mee te mogen doen.
Gefeliciteerd met je blok Porky, wat zijn die specs trouwens? Ik ben eigenlijk zelf wel aan een nieuwe(=andere) motor toe......
>110pk aan het wiel,afhankelijk van de brandstof.
 
Niveau 1 is als je nog nooit op het circuit gereden hebt,wordt alles met slakke gang(maar wel duidelijk en leerzaam) uitgelegd.
Bij Niveau 2 gaan we/ze wat meer in op remmen en sneller rijden en wat daarbij komt kijken.
Lijnen en aansnijpunten,maar dat gebeurd ook al bij Niveau 1 in mindere mate.
Bij beide dagen kun je aan het eind van de dag, 1!heel uur vrij knallen.
http://www.motorsportschool.be/nl/niveau2.asp

(1) hoe serieus moet ik die \'aantoonbare circuitervaring\' nemen ? Met de motor ben ik alleen afgelopen september meegeweest naar de circuitavond op Lelystad [ :} ], maar verder heb ik alleen een paar keer met de auto op zandvoort gereden. Bewijzen heb ik daar niet van [behalve dan dat ik het gas wel weet te vinden :P ].

(2) Is er al een dag gekozen waarop er meer MFers gaan ? Lijkt me leuk als we met wat meer NLers kunnen rijden. Ook vanaf Adam naar Zolder...

Heb er al zin in :9

Silver04.JPG
 
Is NIET genoeg. Er wordt erg hard gereden.
hard rechtdoor of ook in de bochten ?

Op lelystad zat ik op een gegeven moment in het snelste groepje...het viel me op dat men met name hard ging op het rechte stuk, maar dat ik ze in de bochten \'op de kont\' reed :X

hoe hard is genoeg ? :P
 
Hier stonden scans van die formulieren van Raceschool Zolder (oid) over deelname aan een circuitdag op Zolder en Assen, helaas zijn die door de crash weer verloren gegaan, volgens mij had Martin ze gepost.

Zou je dat nog eens kunnen/willen posten Martin (of iemand anders)?
 
hard rechtdoor of ook in de bochten ?

Op lelystad zat ik op een gegeven moment in het snelste groepje...het viel me op dat men met name hard ging op het rechte stuk, maar dat ik ze in de bochten \'op de kont\' reed :X

hoe hard is genoeg ? :P
Zonder op jouw rijkwaliteiten af te willen dingen, maar Lelystad is een OllekeBolleke-circuit (ja, ik dacht ik probeer eens wat nieuws :+ ) Op Zolder wordt er toch altijd flink doorgereden, ja óók in de bochten. Ga anders gewoon eens zo\'n circuitdag doen (nee, niet op die skelterbaan in de polder) dan weet je een beetje waar je aan toe bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan