Zolder 2003

De rest! })


full
 
hard rechtdoor of ook in de bochten ?

Op lelystad zat ik op een gegeven moment in het snelste groepje...het viel me op dat men met name hard ging op het rechte stuk, maar dat ik ze in de bochten \'op de kont\' reed :X

hoe hard is genoeg ? :P
Tis moeilijk te zeggen. Die foto die je laat zien.....ga je altijd met deze snelheid door de bocht? Zo nee en ben je een aardige ster in remmen en uitaccelereren kan je Niveau 2 proberen maar als je eerst Niveau 1 doet, zal dat niet verkeerd zijn want dan heb je weer extra kennis die je bij 2 weer kan toepassen. ;) Succes
Je kan ook een daggie gaan vrij rijden en in de beginners klasse inschrijven!
Krijg je een uitleg van te voren wat je wel en niet moet doen op en om de baan.
Tevens wordt je heel goed voorgereden en later op de dag mag je je eigen kunsten vertonen dus dan rijdt de voorrijder alleen in het begin van de sessie voor.
Wordt je vrijwel niet ingehaald tijdens de sessie dan kan je voor de volgende keer bij de gevorderen inschrijven etc.
 
Je mag met elke demper deelnemen,maar op Zandvoort luisteren ze met het oor als je langs start/finish komt.Zolder/Assen zijn hetzelfde met die meetpaal,pas dus op.
Het beste kan je 2 open Laserdempers nemen,kan Mile mee toveren!
Overigens heb ik op Zandvoort geen problemen met 1 enkele open demper.Maar ze hebben er liever 2 natuurlijk.Of standaard,dB-killers zijn ook mogelijk.Let wel:teveel herrie is wegwezen.Dus niet ff snel wisselen.
Okee thanks :}
Heb Mile al opdracht gegeven voor 2 open Laserdempers :}
Gelukkig is het goed gegaan door met 1 open demper rond te gaan.... })
 
Zonder op jouw rijkwaliteiten af te willen dingen, maar Lelystad is een OllekeBolleke-circuit (ja, ik dacht ik probeer eens wat nieuws :+ ) Op Zolder wordt er toch altijd flink doorgereden, ja óók in de bochten. Ga anders gewoon eens zo\'n circuitdag doen (nee, niet op die skelterbaan in de polder) dan weet je een beetje waar je aan toe bent.
En Fast Forward voegde daar aan toe:
Tis moeilijk te zeggen. Die foto die je laat zien.....ga je altijd met deze snelheid door de bocht? Zo nee en ben je een aardige ster in remmen en uitaccelereren kan je Niveau 2 proberen maar als je eerst Niveau 1 doet, zal dat niet verkeerd zijn want dan heb je weer extra kennis die je bij 2 weer kan toepassen. Succes
Je kan ook een daggie gaan vrij rijden en in de beginners klasse inschrijven!
Krijg je een uitleg van te voren wat je wel en niet moet doen op en om de baan.
Tevens wordt je heel goed voorgereden en later op de dag mag je je eigen kunsten vertonen dus dan rijdt de voorrijder alleen in het begin van de sessie voor.
Wordt je vrijwel niet ingehaald tijdens de sessie dan kan je voor de volgende keer bij de gevorderen inschrijven etc.
allebei goede adviezen denk ik. Beginnersklasje dan maar ;)
Kom jullie nog wel tegen op het circuit 8-)
 
Hmm... wilde me eerst inschrijven voor niveau 2, maar ik denk dat ik maar voor niveau 1 ga en dan 2 dagen vrij rijden. Beter voor vertrouwen in mezelf en de motor, denk ik.
Goede keuze.
Je zou het zo kunnen doen:
1e keer een cursus Niveau 1
2e keer vrij rijden beginners
3e keer vrij rijden bij de gevordenen :]
Dan ga je koment jaar verschrikkelijk veel vooruit :}
 
Goede keuze.
Je zou het zo kunnen doen:
1e keer een cursus Niveau 1
2e keer vrij rijden beginners
3e keer vrij rijden bij de gevordenen :]
Dan ga je koment jaar verschrikkelijk veel vooruit :}

Laat dat nou precies hetgene zijn wat ik Banaan had aangeraden :}
 
Niveau 1 is wel erg vervelend als je al circuit gereden hebt.
Is die bananeman zooo traag?
Doe anders 2 en dan de rest.
 
Niveau 1 is wel erg vervelend als je al circuit gereden hebt.
Is die bananeman zooo traag?
Doe anders 2 en dan de rest.
Ik ben zeker niet snel, maar het gaat mij meer om het goed leren kennen van het circuit. Ik heb alleen op Lelystad gereden en dat kun je geen circuit noemen.

Ik rijd persoonlijk liever iets onder mijn kunnen dan erboven. Komen brokken van.
 
Nou vooruit dan Porky, ik schrijf wel ff wat....

Ik heb net mijn inschrijfformulier weggedaan voor de cursus niveau 1 op Zolder, Jedi, Voske en Mr. Wheelies hebben dat ook gedaan.
Dus nu maar hopen dat het nog vrij is.
Ik heb er in ieder geval zin in.
 
Mag ik eens wat vragen aan jullie luitjes ???
Ik heb me ook willen inschrijven voor deze cursus maar toen bleek dat je max. 95db mag maken met je uitlaat. Nou, volgens de standaardspecs van mijn ZX12R heb ik zowiezo al 96. En nu met mijn Akra zit ik er nog veel verder boven !!

Vraagje: Jullie lijken me allemaal niet het type om zonder sportuitlaat rond te karren dus hoe doen jullie dat dan ? Gewoon gaan en lawaai maken ? db-killer plaatsen? werkt dat wel?

Ik ga echt niet voor 1 dagje circuit mijn full uitlaat terug vervangen hoor! en dan telkens nieuwe dichtingsringen kopen zeker ? Ja hallo koekoek!

iBuzze wil mee gaan rijden !!!!! ;( ;( ;(
 
Vraagje: Jullie lijken me allemaal niet het type om zonder sportuitlaat rond te karren dus hoe doen jullie dat dan ? Gewoon gaan en lawaai maken ? db-killer plaatsen? werkt dat wel?
Probeer er in elk geval een dB killer te regelen. Ik heb trouwens regelmatig idd voor een dagje m'n originele demper teruggezet om problemen m.b.t. geluid te voorkomen.
Met de Scorpion demper die ik nu heb, is 't plaatsen van een dB killertje voldoende om uit de problemen te blijven op Zolder en Assen.
Ik weet niet hoe dat met die Akra van jou zit natuurlijk, maar 't zou lullig zijn als je na 1 sessie naar huis gestuurd wordt......
 
Terug
Bovenaan Onderaan