Zolder 26/7/02

Ik ben afgelopen 2 juli op Zolder geweest. Gaaf circuit. Lekker chicanes en een lekker heuveltje. Je hebt het idee dat je in een vliegtuig zit wat opstijgt. Hadden alleen niet echt denderend weer. Rondetijden heb ik niet laten registreren. Was bang te snel te gaan ivm de vochtige baan. Had trouwens wel veel last van langzame rijders. Ik vraag me af wat sommige op een circuit doen. Rechtuit gaan ze als de brandweer. In sommige bochten moest ik soms afremmen tot 26 km/uur |(
De chicane vlak voor de heuvel soms met maar liefst 35. Ben 's middags naar een andere groep gegaan en dat ging al veel beter. Ik sprak echter een meisje wat best behoorlijk reedt en zij zei vol trots dat ze ook naar een hogere groep ging. Nu, dat was te merken ja. Levensgevaarlijk gewoon. Soms ben je het gewoon zat en ga je toch inhalen in bochten wat eigenlijk niet kan.
 
Nog meer piccies! Nu ook met Dr Dre in de hoofdrol.
DrDreRight.jpg

EngeMeneer.jpg

:)
Druk.jpg

Sparkies.jpg

*D
CloseR6_.jpg

CloseR6.jpg


Gaaf :} :} Ben zelf gisteren op zolder geweest :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om voortaan niet telkens een aantal gigatische plaatjes te quoten :? Ik geloof dat ik inmiddels wel 4 keer de dezelfde plaatjes heb gezien in quotes. Je blijft aan het scrollen op die manier.
Ik zag op het fok! forum dat plaatjes in quotes als link [plaatje] worden getoont.. is dat niet wat voor dit forum?
 
Misschien een idee om voortaan niet telkens een aantal gigatische plaatjes te quoten :? Ik geloof dat ik inmiddels wel 4 keer de dezelfde plaatjes heb gezien in quotes. Je blijft aan het scrollen op die manier.
Ik zag op het fok! forum dat plaatjes in quotes als link [plaatje] worden getoont.. is dat niet wat voor dit forum?

Komt met de update zover ik weet. ff geduld dus nog. Maar leuke pics en een leuk filmpje. Hulde!!!
 
uhhhh, dit keer zit er ook een aankondiging in....
Je begrijpt toch wel wat zulke filmpjes net groot maakt? 2 Dingen die je hoort te mijden als de pest: still's (paar seconden hetzelfde beeld), en die transitie's zoals je logo midden in't filmpje en op't einde :)
Maar 'k denk dat'k het met quasi dezelfde kwaliteit toch ongeveer de helft kleiner heb gekregen :)
Je kijkt maar of je't gebruikt.

11.3MB versie met je reclame intact trouwens ;)
 
Ik ben afgelopen 2 juli op Zolder geweest. Gaaf circuit. Lekker chicanes en een lekker heuveltje. Je hebt het idee dat je in een vliegtuig zit wat opstijgt. Hadden alleen niet echt denderend weer. Rondetijden heb ik niet laten registreren. Was bang te snel te gaan ivm de vochtige baan. Had trouwens wel veel last van langzame rijders. Ik vraag me af wat sommige op een circuit doen. Rechtuit gaan ze als de brandweer. In sommige bochten moest ik soms afremmen tot 26 km/uur |(
De chicane vlak voor de heuvel soms met maar liefst 35. Ben 's middags naar een andere groep gegaan en dat ging al veel beter. Ik sprak echter een meisje wat best behoorlijk reedt en zij zei vol trots dat ze ook naar een hogere groep ging. Nu, dat was te merken ja. Levensgevaarlijk gewoon. Soms ben je het gewoon zat en ga je toch inhalen in bochten wat eigenlijk niet kan.

Ik ben 26 juli ook geweest, samen met R1Beest en Dutch Chili maar in een langzamere groep. De groep reed redelijk door, 35 km/h reden we alleen in de pitstraat ;) (wel bizar langzaam trouwens die 35 door de chicanes, als je met zeker 60 door de langzaamste chicane kan).
Er waren wel een paar echt slome rijders bij maar die keken steeds netjes achterom en lieten iedereen keurig voorgaan (...vraag me wel af of die personen nog wel lol beleven aan zo'n dag :? )

Vond het circuit iig ook echt supertof (was m'n eerste keer), jammer dat ik op de rechte stukken links en rechts voorbij gescheurd werd door sneller spul met minstens 30pk meer dan ik '( . Ik heb best vaak gehad dat ik er iemand uitremde waarna ie op het rechte stuk weer vrolijk voorbij kwam, weer uitremmen etc.

Dat stuk na de Sacramentsheuvel is zeker bizar. Zoiets heb je gewoon niet op de openbare weg. Heb de laatste sessie daar nog ff snel op m'n teller gekeken....ooops...170....niet te veel bij nadenken.....
 
Je begrijpt toch wel wat zulke filmpjes net groot maakt? 2 Dingen die je hoort te mijden als de pest: still's (paar seconden hetzelfde beeld), en die transitie's zoals je logo midden in't filmpje en op't einde :)
Maar 'k denk dat'k het met quasi dezelfde kwaliteit toch ongeveer de helft kleiner heb gekregen :)
Je kijkt maar of je't gebruikt.
Hmm, effect is wel groot ja. Ik had eigenlijk niet verwacht dat de DivX codec hem veel kleiner zou krijgen. Ik heb thuis nog divx 4. Misschien scheelt dat ook wel> Ik vond vroeger het grafische resultaat van divx altijd iets minder. Het wordt al snel zo 'blurry'.
Maar dat verhaal van die stills is volgens mij niet waar. Stills zijn namelijk heel goed te comprimeren en kosten dus vrijwel geen ruimte. Zeker niet met een vector codering als DivX.
Maar anyway, bedankt voor het comprimeren.
Ennuh, die logo's, tsja, ik moet natuurlijk wel een beetje aan de naamsbekendheid werken ;)
 
Op dinsdag 30 juli 2002 13:50 schreef DutchChili het volgende:
Maar dat verhaal van die stills is volgens mij niet waar. Stills zijn namelijk heel goed te comprimeren en kosten dus vrijwel geen ruimte. Zeker niet met een vector codering als DivX.
Maar anyway, bedankt voor het comprimeren.
Ennuh, die logo's, tsja, ik moet natuurlijk wel een beetje aan de naamsbekendheid werken ;)

Wel dus! (maar da's eigenlijk geen discutie voor hier) Die stils hebben geen geleidelijke overgang, en dus moet divx die troep gans gaan coderen ipv enkel hetgeen er veranderd :)
En divx blurry? enkel met grote partijen water.. verder heb je er echt wel de controle over hoor.
En dat van je logo snap'k wel.. ghehe, als mf eindelijk eens een fatsoenlijk logo had stopte ik dat ook in alle filmpjes die'k op me site zet hoor :)
 
Urrgggggggggg gaaffe clip :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 ,goede muziekkeuze Chili ;)

Kijk nu al weer uit naar mijn next Zolderday *D
 
September :] :] :] :] :] :] :] ...voor de laatste keer dit jaar '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '(

Oja'je site is overbelast Chili..hoe komt dat toch *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan