Zolder 26/7/02

R1 beest

MF veteraan
5 jun 2001
1.292
0
monaco
Een te gekke dag gehad *D *D *D *D *D *D *D ,schitterend raceweer...en heerlijk gereden.
Gelukkig een tijd gereden waar ik zelf tevreden mee bent,een aantal seconden eraf geschuurt....van mijn persoonlijke record.
Opnames gemaakt vanaf de bike achterop die van Chili en ook nog 1 heat op mijn R1 mijn dank hiervoor voor het vertrouwen van Chili van zijn duuuuuurrrrrreee camera,dit was ech wel :) genieten van onze hobby ;)

De movie's en shots volgen ongetwijfeld snel op het net...en ze zijn echhhhhhh gaaaaffffffffffffff :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Har, de movie is kicke! Ik ga morgenochtend ff knippen op de pc. Foto's zal ik zeker hiero plaatsen.

Uh, ik heb gelukkig ook alles heel gehouden, als scheelde het twee mail niet veel. 1 keer bijna een high-sider omdat ik hard op het gas ging bij een te krappe lijn. Tweede maal had ik last van fading met als gevolg dat ik de chicane maar ff ging afsnijden. Was gelukkig een bewuste beslissen.

Wel. Tot morgen, met pics en vids!

Ennuh, R1 Beest, bedankt voor het heelhouden van de camera het het maken van die supergave on-board shots! Zeker ook met die vonkenregens! Sparkies rule!
 
Uh, nog niet gepland. Rondentijden vielen tegen. Ik heb mezelf niet verbeterd. Ik heb wel nette 53'ers gereden, maar meestal 56.
't was in de ronde met R1beest 3x .56. Toen ik er voorbij was 3x 1.53. De rest van de dag niet meer gehaald. 't koste te veel moeite.

Ik ga nu knippen! (geef me ff een uurtje!)
 
Laat ff weten als je in Zeeland ben aangekomen :}
Kunnen we ff knallen in het Westen 8-)

Okkies, moet ik wel je telnr. hebbuh! :}
Meel anders maar ff :?
Je kunt anders ook ff Dennis of Milad m'n mobinr vragen, mag van mij hoor Max.......... :P

Ga nu vertrekken, mooiste weer van de wereld :}
 
Laatst bewerkt:
Heb respect voor deze man. Hij rond met R1Beest en mij rondjes van 1.55 - 1.56. Linkerarm is volledige verlamd. Rechts koppelen, voetrem is voorrem, zie dan ook links geen hendel!
respect.jpg

Uh, ja, dit is dus dat foutje van mij. Bleek later niets met fading te maken te hebben, maar alles met te lang achterom kijken om te zien of Brutal Burns er al weer was.....dom dom dom
Grind.jpg

Uh, die noemen ze toch ver vooruit kijken?
LookForward2.jpg

Ikke in de achtervolging:
Persuit.jpg

Achtervolging van het beest natuurlijk
R1BeestRight.jpg

Kijk dit dan. 170 km/h and rising! (vrij lettelrijk)
R1BeestWheely.jpg

iemand anders die de chicane uit komt
Wheely.jpg

close-up
CloseUp.jpg

Oh oh, da's niet goed he.
Caution.jpg

Da's helemaal niet goed:
YellowFlag.jpg

Oh no!
crash.jpg

Zag er heeeel slecht uit
CrashPersion.jpg

En zijn brommer ook (vtr)
CrashBike.jpg

De man ernaast met het zwarte t-shirt is trouwens Porky, die als marshall rond reed.

Deze gasten hebben elkaar trouwens net nIEt geraakt.
CloseTogether.jpg


Ik ga pitten. CU
 
Die gast die onderuit is gegaan had trouwens (tenminste) een gebroken sleutelbeen en arm.
 
mooie pics... maar die gast heeft een behoorlijke klapper gemaakt zo te zien ...

Dat heeft 'ie zeker. We zagen de onderdelen van zijn brommer later nog ik een pitbox staan. Daar hebben we ook nog video van. Piccies komen nog wel. Ik kan je alvast wel verzekeren dat het ding echt helemaal kort is. Zo was bijvoorbeeld de vorkpoot losgebroken(!!!!!) van het hart van het wiel! Nou ja, je ziet het straks wel.

Oh, Porky vertelde trouwens dat het kwam door een high-sider. Let wel, over de top van dat heuveltje rijdt je toch zeker dik 190....ouch.
 
Rondetijden!!!!!!!!!!!!!

:?
12 augustus weer ?
CU dan! :}
1.54 en een beetje en dat nog wel in de laatste 7de heat........wat een genieten is dat circuitrijden daar rijden we motor voor gaaaaaaaaaaaaaannnnnn met die hap.Ik wilde onder de 1.55 rijden wel een lekker gevoel als het dan toch nog lukt *D

In september rijd in denk ik nog een Zolderdag.. *D
 
Chili nice shots :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} ..ben zeer benieuwd naar de bewegende beelden

Nog ff dit over die man die met ons meereed met zijn verlamde linker arm hij heeft een stangenstelsel op zijn arm bevestigd waarmee zijn arm in de juiste positie blijft staan.Het uiteinde van die stang rust op de clipon...snappie')
Gasgeven rechts...koppeling rechts...duimrem rechts voor de achterrem dacht ik? of voor?..en dat nog een gewone voetrem...ach alles went zegt tie :]
Ik vind het bijzonder dat zo iemand een ongekende wil heeft om nog te rijden (zijn arm raakte verlamd door een motorongeluk)mijn diepe respect voor hem zeker ook nog een 45+leeftijd *D ...
Hij rijd normaal ook nog met de K.N.M.V cup mee, jaaaaa wedstrijden rijden,dan rijd hij op Zolder rond de 1.50.Dit jaar rijd hij geen cupraces maar losse circuitdagen om het gevoel te houden om volgend jaar weer te gaan racen :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
En man met een echt racehart..... *D

Probeer eens met 1 arm een bochie te pikken wel hard he' doet hij ook......
 
Laatst bewerkt:
Wat voor camera gebruik jij eigenlijk voor die foto's? 'k Heb toch niet zo'n goedkope camera maar no way dat'k daar zulke foto's mee uit het filmpje kan halen :(
 
Sony Digital 8, type DCR-TRV235E

Hier nog een paar shots:

Bij deze wil ik 'haar' bedanken voor het geweldige uitzicht!
chick.jpg

chick2.jpg


Dr Dre in full sparking action:
DrDreSpark.jpg


En dat kan het R1Beest ook:
r1beest.jpg


En hier de beloofde pics van de VTR, die nu geen VTR meer is..... Ik hoop dat het goed met die gozer gaat.
vtr.jpg

tank.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan