Zolder 29-7

Kawaroen

MF veteraan
8 apr 2002
2.350
0
Ik heb me vandaag lekker uitgeleefd op Zolder :)

Alleen met deze temperaturen drijf je wel je pak uit, maar desondanks lol gehad. Het ging wel lekker. s'Ochtends zijn er veel valpartijen geweest, maar daarna ging het wel goed.

Het was mn eerste keer op Zolder, en die chicanes vallen me wel tegen.

Hulde aan Dutch Chili trouwens dat ie met 190 over dat heuveltje heen gaat na die chicane.

Ik weet niet wie er vandaag nog meer zijn geweest van MF, maar ik zie een aantal van jullie wel op de 12e :)

Foto's moet ik kunnen maken van de filmpjes die er gemaakt zijn met een digitale fotocamera. Effe geduld :)
 
Ik ben ook geweest! Zie het berichtje nu pas, maar ik was er echt bij... nr. 443 in groep C, rood/zwart/zilveren GSXR 750. Lekker dagje, geen kou geleden :) :)
In welke groep zat jij, Kawaroen??

Voordeel van zulk weer in combinatie met vakantietijd is dat er a. veel dames zijn en b. weinig kleding aanwezig is 8-) .

Grtzz HagaSan.
 
Ik ben ook geweest! Zie het berichtje nu pas, maar ik was er echt bij... nr. 443 in groep C, rood/zwart/zilveren GSXR 750. Lekker dagje, geen kou geleden :) :)
In welke groep zat jij, Kawaroen??

Voordeel van zulk weer in combinatie met vakantietijd is dat er a. veel dames zijn en b. weinig kleding aanwezig is 8-) .

Grtzz HagaSan.

B281 was mn nummer.
Je doelt waarschijnlijk op die meiden met die rode topjes :)

Ben je er de 12e weer?
 
B281 was mn nummer.
Je doelt waarschijnlijk op die meiden met die rode topjes :)

Ben je er de 12e weer?

Haha, die rode topjes ja, je zou zomaar Biaggi fan worden he??... maar er liep nog veeel meer leuk spul rond }) . Zoals je wel opgevallen zal zijn.
Jij zat dus in de B-groep, ook gevorderden dus. Dan zat jij bij mijn maat Eric in de groep, met een zilver/gele Thundercat. heb je misschien wel gezien, die ging ook goed rond, rondetijden van rond de 1 min 58 in de drukte.

De 12e rij ik niet nee, misschien dat ik een dagje vrij neem en kom kijken, want er gaan wel erg veel M-F'ers rijden dan....

Grtzz HagaSan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan