Zolder 29 Maart brrrrrr

Joebar

Die hard MF'er
25 nov 2003
257
0
Wie is er? Ik ben ingeschreven maar gezien het weer zit ik te twijfelen...
Ik heb net supercorsa pro's gemonteerd, heeft iemand ervaring met deze banden onder koude omstandigheden? Is het wel te doen?
Is er iemand die een pitbox kan delen?
Bedankt.
 
Da's grappig,mijn broer en ik gaan dan ook,ligt verdomme weer pekel :( ,en bij mij zit er net een setje 2ct's(pilot power) onder met nog geen 15 km,er wordt regen voorspeld dus ik denk dat het maar rustig aan rijden is :(
 
grappig? :?
Ik heb een set regenbanden maar die moeten nog omgelegd worden, hopenlijk kan het daar want ik krijg het niet meer geregeld.
Hebben jullie een pitbox?


Da's grappig,mijn broer en ik gaan dan ook,ligt verdomme weer pekel :( ,en bij mij zit er net een setje 2ct's(pilot power) onder met nog geen 15 km,er wordt regen voorspeld dus ik denk dat het maar rustig aan rijden is :(
 
Ik ben er ook!

als je kijkt bij weeronline wordt het 10 graden en kans op een bui(tje)

valt toch wel mee :?

Ik heb makkelijk praten, heb ook regenbanden bij me :X

hopenlijk blijft het gewoon droog!!
 
hallo ik ben er een dag later

met me suzuki gsx-r 1000 heb ook net nieuwe super corsa pro er op laten doen maar heb nog een setje velgen met regen banden maar hoop gewoon dat het droog blijft.

en natuurlijk niet al tekoud
 
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken

Word prima weer volgens mij radar, maar dat is gemiddeld in NL
 
Ik ben er zaterdag en zondag ook!!
afgelopen donderdag ook op zolder gereden met diablo corsa III bandjes en was 's ochtends superkoud en glad, weinig grip dus lekker rustig aan gedaan, maar daarna werd het droger en kon ik na 2 opwarmronden voluit.
Weersverwachting ziet er aankomend weekend beter uit als afgelopen donderdag, iets warmer ook gelukkig, ik zie het wel......
 
grappig? :?
Ik heb een set regenbanden maar die moeten nog omgelegd worden, hopenlijk kan het daar want ik krijg het niet meer geregeld.
Hebben jullie een pitbox?

Je kunt daar tegen vergoeding van 5 euro per band je regenbanden om laten leggen, is zo gepiept, kost je alleen wat tijd en energie (tip, ga in de buurt van pitbox 35 staan, hoef je niet ver met je wielen te wandelen!). Echter doen ze niet aan balanceren...
Ik moest 20 maart zelf van droog naar nat en weer terug naar droog, dus veel gewissel van rubber, heb zelf ook geen extra set velgen...
Verder was het ook erg koud en lag er veel olie (door een porsche neergelegd op dezelfde dag), maar zolang je niet op de grens rijdt heb je niet al teveel last van te weinig grip.
Veel plezier :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er zaterdag en zondag ook!!
afgelopen donderdag ook op zolder gereden met diablo corsa III bandjes en was 's ochtends superkoud en glad, weinig grip dus lekker rustig aan gedaan, maar daarna werd het droger en kon ik na 2 opwarmronden voluit.
Weersverwachting ziet er aankomend weekend beter uit als afgelopen donderdag, iets warmer ook gelukkig, ik zie het wel......
Martin... ? :P

Donderdag was het NAT, KOUD, en een grote baan vol met ZAND. Erger kan het niet worden lijkt me :P
 
Ow.. Tom zei dat je Martin heette ! Maar kom je vrijdag weer op dezelfde plek staan ? Dit keer hebben we de pitbike er ook bij ! :)
 
Hey Martin! Heelhuids thuis gekomen?

Het bidden voor mooi weer heeft zeker geholpen. whahaha! Lange dag gemaakt door om 5:00 te vertrekken. En vandaag weer regen... Gisteren voelde aan als een vakantie! *O*

Binnenkort moeten we maar merchandising gaan verkopen bij de caravan van bochtgemist! Vandaag ga ik voor een klok kijken voor naast het tijdschema(Kim wil winkelen)! :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan