zolder circuit opleiding niv. 1 - 6 aug

Ducro

MF'er
1 mei 2003
60
0
Aruba
Afgelopen weekend op Zolder geweest om te snuiven aan het circuitrijden. Was zeer onder de indruk, zeker van de hele snelle jongens. Ik klokte 1:46 van iemand op een Fireblade. :}

Ik heb me nu aangemeld voor 6 augustus: Niveau 1 Circuittraining. :9~

Zijn er nog meer mensen die zich hier voor hebben aangemeld? Lijkt me aardig om wat MF-ers die dag te treffen.

Het is nog wel wat nachtjes slapen maar ik heb er enorme zin aan!

Ciao, Roger ;)
 
Afgelopen weekend op Zolder geweest om te snuiven aan het circuitrijden. Was zeer onder de indruk, zeker van de hele snelle jongens. Ik klokte 1:46 van iemand op een Fireblade. :}

Ik heb me nu aangemeld voor 6 augustus: Niveau 1 Circuittraining. :9~

Zijn er nog meer mensen die zich hier voor hebben aangemeld? Lijkt me aardig om wat MF-ers die dag te treffen.

Het is nog wel wat nachtjes slapen maar ik heb er enorme zin aan!

Ciao, Roger ;)

Hmm, 'k weet niet wat voor type rijder je bent hoor, maar als je al wat "sportieve kwaliteiten" hebt zou ik voor niveau 2 gaan hoor O-)
Zie ook hier: wie ook 21 mei zolder niveau 1 ?
 
hopelijk kan ik dan al weer rijden!!!
kunnen jullie me info geven hoe ik me kan inschrijven
en wat is het verschil tussen klasse 1 en 2

greetz
 
Ik volg ook niveau 1 op 6 augustus.

En laat u niet opfokken, ik heb al van vele mensen gehoord dat niveau 1 echt wel meevalt qua snelheid (behalve de rechte stukken dan).

Maar een echt macho-boy volgt natuurlijk meteen niveau 2!
 
hopelijk kan ik dan al weer rijden!!!
kunnen jullie me info geven hoe ik me kan inschrijven
en wat is het verschil tussen klasse 1 en 2

greetz

Zie http://www.motorsportschool.be/nl/circuit-opleiding.asp

Ik begin gewoon onderaan, ben best een sportieve jongen, maar ook niet gek. Ik heb begrepen dat de laatste sessies 'vrijer' zijn. Indien ik inderdaad een snelle jongen ben zal dat dan wel blijken! :]

Ciao, Roger
 
Hmm, 'k weet niet wat voor type rijder je bent hoor, maar als je al wat "sportieve kwaliteiten" hebt zou ik voor niveau 2 gaan hoor O-)
Zie ook hier: wie ook 21 mei zolder niveau 1 ?

Ik heb de topic gelezen, wordt je inderdaad niet echt vrolijk van ;( . Niks vrij rijden dus! jammer. Ga het ook niet meer veranderen, misschien als we met z'n alle klagen dat dit nog een beetje helpt.

Ciao, Roger
 
Ik ga 25 juli niveau 2 doen. Ik heb 5 mei gereden en vond het helemaal te gek!!!!

Zie dat je uit Lelystad komt.

Ik doe ook niveau 2 op 25-7, lijkt me een mooie gelegenheid om er samen naar toe te rijden, alleen is maar alleen.....
 
Ik heb me gisteren ook ingeschreven voor nivo 1 op 6 augustus.
Hoe zit dat, krijg ik eerst nog een bevestiging? Ik ga niet betalen om achteraf te horen dat het vol zat. (moet je weer op je geld wachten).

Verder lees ik hier dat nivo 1 niet veel voorstelt. Dat je zelfs andere lijnen gaat rijden omdat je anders niet plat ligt.

Als ik op de openbare weg wat leuke op- en afritten pak rij ik wel wat rullen op de band. Ik neem aan dat dat dat met nivo 1 toch ook wel haalbaar zal zijn.
Of is het zooooooo langzaam dat je banden amper warm worden???

Wie heeft advies ervaring met nivo 1??????
 
Ik heb me gisteren ook ingeschreven voor nivo 1 op 6 augustus.
Hoe zit dat, krijg ik eerst nog een bevestiging? Ik ga niet betalen om achteraf te horen dat het vol zat. (moet je weer op je geld wachten).

Verder lees ik hier dat nivo 1 niet veel voorstelt. Dat je zelfs andere lijnen gaat rijden omdat je anders niet plat ligt.

Als ik op de openbare weg wat leuke op- en afritten pak rij ik wel wat rullen op de band. Ik neem aan dat dat dat met nivo 1 toch ook wel haalbaar zal zijn.
Of is het zooooooo langzaam dat je banden amper warm worden???

Wie heeft advies ervaring met nivo 1??????

Heb 26 Mei gereden voor niv 1. was mijn eerste circuit ervaring. nu ingeschreven voor 6/8 opnieuw niv 1, daar er de laatste 3 sessies vrijrijden waren. je kon zelf bepalen om met een marshal mee te rijden of zelf knallen (lees verantwoorde manier) rijden. was een hele ervaring. Kon me dus prima concentreren op de juiste lijnen en een kd was geen probleem. alleen op het langestuk komt de groep weer bij mekaar. Ben van mening dat als de bochten techniek juist is, dan luk het op het rechte stuk ook wel.
Ik vind dat ik hier nog meer uit kan halen, daarvoor voor mij opnieuw niv 1 en dan in sep. misschien niv 2. eerst beheersing dat met de snelle (lees meer ervaren) jongens mee. misschien tot dan, hebben we L :+ L
 
Inschrijven doe je door op de site van de motorsportshool zolder te kijken wanneer ja nog kan en vervolgens te mailen naar motorsportschool@hetnet.nl (dat is voor de nederlanders).

Om je goed voor te bereiden kan je het beste even een bezoekje brengen aan mijn website. In de loop van deze week kan je daar zelf een videoband bestellen met ruim 2 uur knallen over het circuit! Ik achtervolg o.a. Peter den Heijer van de motorsportschool, dus je kan meteen zien hoe het echt moet (en hoe het niet moet, want ik kan niet altijd bij blijven).
 
Inschrijven doe je door op de site van de motorsportshool zolder te kijken wanneer ja nog kan en vervolgens te mailen naar motorsportschool@hetnet.nl (dat is voor de nederlanders).

Om je goed voor te bereiden kan je het beste even een bezoekje brengen aan mijn website. In de loop van deze week kan je daar zelf een videoband bestellen met ruim 2 uur knallen over het circuit! Ik achtervolg o.a. Peter den Heijer van de motorsportschool, dus je kan meteen zien hoe het echt moet (en hoe het niet moet, want ik kan niet altijd bij blijven).
thx, zie net dat het hogerop ook al stond vermeld |(
moet es leren volledige topics te lezen
thx anyway
 
Eigenlijk zou ik ook graag meegaan. Maar ben wat bang voor de warmte. 6 augustus is hartje zomer. En als ik al merk dat mijn broek echt aan mijn lijf geplakt zat dit weekend ben ik wel een beetje huiverig.

Tweede probleem. Ik ben bang dat ik kromme remschijven op mijn YZF750R van 94 heb. Soms tril hij zowat uit mijn handen. Alleen is het enkel bij bepaalde snelheden.
 
Heb 26 Mei gereden voor niv 1. was mijn eerste circuit ervaring. nu ingeschreven voor 6/8 opnieuw niv 1, daar er de laatste 3 sessies vrijrijden waren. je kon zelf bepalen om met een marshal mee te rijden of zelf knallen (lees verantwoorde manier) rijden. was een hele ervaring. Kon me dus prima concentreren op de juiste lijnen en een kd was geen probleem. alleen op het langestuk komt de groep weer bij mekaar. Ben van mening dat als de bochten techniek juist is, dan luk het op het rechte stuk ook wel.
Ik vind dat ik hier nog meer uit kan halen, daarvoor voor mij opnieuw niv 1 en dan in sep. misschien niv 2. eerst beheersing dat met de snelle (lees meer ervaren) jongens mee. misschien tot dan, hebben we L :+ L

Hier worden wij weer blij van!
 
Net 95 euro overgemaakt. Ik ben er definitief bij op 6 augustus.

Pak op 6 aug. afslag 38 op de A2, dan rechts richting Weert. Eerste rotonde rechtdoor, tweede rotonde rechtsaf. Op dit kleine 'industrie'-terrein (Schoutlaan) verzamelen dan rijden we het laatste stuk samen (+/- 45 km). Is een leuk stukje binnendoor in ongeveer 50 minuten.

Meel me maar! Geldt natuurlijk voor alle MF-ers!

Ciao, Roger
 
Heb mijn inschrijving veranderd van 6/8 naar 7/7 continental day. is wwn hele dag ipv een middag. Op deze dag rijden de groepen beginners / gevorderden / ervaren. 6 a 7 sessies rijden.
keuze om na 4 sessies te gaan vrijrijden of sessie 5 + 6 begeleiding te krijgen.
l :+ l
 
Inschrijven doe je door op de site van de motorsportshool zolder te kijken wanneer ja nog kan en vervolgens te mailen naar motorsportschool@hetnet.nl (dat is voor de nederlanders).

Om je goed voor te bereiden kan je het beste even een bezoekje brengen aan mijn website. In de loop van deze week kan je daar zelf een videoband bestellen met ruim 2 uur knallen over het circuit! Ik achtervolg o.a. Peter den Heijer van de motorsportschool, dus je kan meteen zien hoe het echt moet (en hoe het niet moet, want ik kan niet altijd bij blijven).

Hele leuke video. Kan je inderdaad een hoop van opsteken. mijn complimenten :}
 
Pak op 6 aug. afslag 38 op de A2, dan rechts richting Weert. Eerste rotonde rechtdoor, tweede rotonde rechtsaf. Op dit kleine 'industrie'-terrein (Schoutlaan) verzamelen dan rijden we het laatste stuk samen (+/- 45 km). Is een leuk stukje binnendoor in ongeveer 50 minuten.

Meel me maar! Geldt natuurlijk voor alle MF-ers!

Ciao, Roger

Je hebt mail. Ik heb een motortrailer en die gaat achter de auto. Maar dank voor het aanbod. Zie je de 6e.
 
Terug
Bovenaan Onderaan