zolder circuit opleiding niv. 1 - 6 aug

Ik post deze nog een keer, is inmiddels een maand geleden, wellicht zijn er nog mensen die zich hebben aangemeld.

Ciao, Roger
 
wijs forum mannen!!! ja kzen hier nieuw een BELGSKE!!!!maar da kan geen kwaad he hier zijn er nog lees ik.
en ik kom ook he de 6de naar zolder voor mijn eerste circuitervaring op te doen.

kan al nimeer wachten zi,
 
Eigenlijk zou ik ook graag meegaan. Maar ben wat bang voor de warmte. 6 augustus is hartje zomer. En als ik al merk dat mijn broek echt aan mijn lijf geplakt zat dit weekend ben ik wel een beetje huiverig.

Tweede probleem. Ik ben bang dat ik kromme remschijven op mijn YZF750R van 94 heb. Soms tril hij zowat uit mijn handen. Alleen is het enkel bij bepaalde snelheden.

kromme schijven krijg je gegarandeerd is namelijk een kwaaltje op de YZFR , of je moet al de nwe schijven van de YZF1000 gemonteerd hebben dan is t weg.
Knal er maar meteen Waves op ben je overal vanaf
foto


G
 
Pak op 6 aug. afslag 38 op de A2, dan rechts richting Weert. Eerste rotonde rechtdoor, tweede rotonde rechtsaf. Op dit kleine 'industrie'-terrein (Schoutlaan) verzamelen dan rijden we het laatste stuk samen (+/- 45 km). Is een leuk stukje binnendoor in ongeveer 50 minuten.

Meel me maar! Geldt natuurlijk voor alle MF-ers!

Ciao, Roger

Dit blijft natuurlijk staan voor diegene die via Eindhoven komen,

Ciao, Roger
 
Terug
Bovenaan Onderaan