Zolder met of zonder spiegels????

Wekke

MF'er
10 jul 2003
46
0
Tervuren
Ik ga woensdag voor de eerste keer op het circuit rijden (Zolder dus) en vroeg mij af of het daar gewenst/verplicht is om de spiegels eraf te halen??

Iemand ervaringen??
 
Toen ik er was moesten ze er af of in ieder geval afgedekt zijn. Ik zou ze er af halen. Scheeld weer wat schade als je op je bek gaat.
 
zou ze juiste laten zitten maar wel inklappen. scheelt misschien wat schade aan je kuip als .... misschien dan

maar aan de andere kant zal het wel wat racy-er aanvoelen als ze er helemaal af zijn :)
 
zou ze juiste laten zitten maar wel inklappen. scheelt misschien wat schade aan je kuip als .... misschien dan

maar aan de andere kant zal het wel wat racy-er aanvoelen als ze er helemaal af zijn :)

Scheelt geen klap hoor..... Die spiegels klappen wel in als je crasht..

Beste kun je ze eraf halen, je hebt er niets aan, tis mooier zonder, en mocht je vallen heb je de spiegels iig nog heel.. :)
 
Scheelt geen klap hoor..... Die spiegels klappen wel in als je crasht..

Beste kun je ze eraf halen, je hebt er niets aan, tis mooier zonder, en mocht je vallen heb je de spiegels iig nog heel.. :)

Hahahaha, heb je een gebarsten frame liggen met wat onderdelen.......we hebben de spiegels nog! :P
 
Ik heb pas nog op zolder gereden...mét spiegels! Ok... als je op je bek gaat zal je kuip sneller breken doordat je spiegels er nog aan zitten. Maar ze hebben ook een voordeel... Ik weet niet of jij Rossi kwijt kan rijden? ik niet iig... dus dan is het wel handig als je zo eens kan kijken wat er achter je aan komt gedenderd... niet dat je je dan opeens lam schrikt omdat je voorbij wordt gestoken aan de binnen kant waar je toch echt dacht dat daar geen ruimte meer was ;)

En tja... als je op je bek gaat... wat maken die spiegels dan nog uit die paar euro's op dat peperdure kuipwerk.
 
Als het de Trackday betreft van Denny Lannoo moeten volgens mij de spiegels eraf en de lichten afgeplakt worden, minstens spiegels afplakken.

Wel ooit gehoord van iemand die zijn spiegels afplakte, en niet afhaalde, omdat hij anders de indruk had twee referentiepunten kwijt te zijn
 
Ik zou ze er zeker afhalen, je gaat er anders automatisch inkijken en dat is erg irritant.
:^ en zeker als de moertjes makkelijk bereikbaar zijn zijn ze er zo af, wel ff boutje met ringertje tussen zetten om de kuip vast te zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan