Zolder opruiming (CBR900RR ´94 onderdelen & CBR600RR a. brug

Dusss

MF veteraan
22 jul 2008
1.084
20
Mijn zolder moet leeg en ik heb nog het een en ander liggen wat voor weinig weg mag.

1994 CBR900RR onderdelen:

- Buddy seat (putjes op foto´s zijn al weg getrokken.. had geen geduld met foto maken ;) )
- passagiers stepjes
- clip-ons
- achterlicht met wit afdekkapje, zonder de fittings
- voorremklauwen met remblokken (blokken ong. 50 %) en slangen
- subframe met binnenbak
- voorspatbord met voorvork bevestigings beugels

Onderdelen komen van een schadevrije fireblade die nu als streetfighter door het leven gaat *O* *O* :] . De andere delen zijn al verkocht in een oudere topic, dit is echt het laatste spul wat weer onder het stof vandaan kwam. (stof krijg je r gratis bij.... ;) )

CBR600RR

- Achterbrug --> VERKOCHT!

Laat maar weten wat je zoekt en bied. Opsturen is mogelijk..

Gr. Paul :W
full
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik kom slaap te kort......... :z :z

Ik heb de moderator al gemailed om hem te verplaatsen....... :z Of moet ik nog meer doen om hem te verplaatsen :?

Gr. Paul
 
Kun je er nog achter komen van welk bouwjaar de achterbrug is? Als het van het model jaar 2005-2006 is dan heb ik wel interesse. Ik hoor het wel van je.
 
Kun je er nog achter komen van welk bouwjaar de achterbrug is? Als het van het model jaar 2005-2006 is dan heb ik wel interesse. Ik hoor het wel van je.


Volgens mij heb je gelijk. Het model waar hij afkwam had een "normale voorvork, zonder radiaal remklauwen.
Wat moet je weten nog meer weten?
 
die brug is wel goed gekrast zeg..hoe diep zijn ze ongeveer (is dat eruit te polijsten of moet de brug geplamuurd en gespoten/coat worden) en hoeveel denk je daarvoor te willen hebben?
 
Laatst bewerkt:
die brug is wel goed gekrast zeg..hoe diep zijn ze ongeveer (is dat eruit te polijsten of moet de brug geplamuurd en gespoten/coat worden) en hoeveel denk je daarvoor te willen hebben?

Niet te diep, maar om het nu te polijsten moet je wel grof beginnen. Wil je het snel oplossen, dan is je tweede optie je manier. Het polijsten is zeker te doen.

vraagprijs: 60 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan