Zolder vrij rijden

Babyfirefly97

Rookie
17 nov 2018
11
6
Walcheren
Hallo,
Ben aan het kijken met voor een keertje circuit rijden op zolder in augustus, nu ben ik nog niet vaak naar een circuit geweest.
Is het verstandig om een pitbox erbij te reserveren, of is het prima zonder te doen.
Ga er op de motor naar toe dus veel spullen meenemen is sowieso niet te doen.
 
Als het regent is een partytent handig. Pitbox heb je niet nodig, meer mensen die het niet gebruiken dan wel ;).

Neem voldoende eten en drinken mee en het komt allicht goed :). En als je van ver moet komen, dan ergens een overnachting regelen.
 
Als het regent sla ik over ga niet een hele dag in de regen zitten, overnachting was ik sowieso al van plan want laaste keer was het erg vermoeiend.
 
Hallo,
Ben aan het kijken met voor een keertje circuit rijden op zolder in augustus, nu ben ik nog niet vaak naar een circuit geweest.
Is het verstandig om een pitbox erbij te reserveren, of is het prima zonder te doen.
Ga er op de motor naar toe dus veel spullen meenemen is sowieso niet te doen.
Ik zou niet per motor gaan, maar altijd de motor op een karretje meenemen
 
Ik zou ook nooit in je eentje gaan, maar altijd zorgen dat er iemand mee is. Al is het om te begeleiden, of hij/zij rijd zelf ook mee uiteraard.
Als er wat gebeurt...? En je bent zelf nergens meer capabel voor die dag om wat voor reden dan ook heb je altijd back up 👍🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan