Zomaar een paar foto's

Motor is standaard kleur.

Knipperlichten zijn door mezelf op maat gemaakt, fitting voor knippers in koplamp zijn ook zelf aangepast, er zitten nu namelijk 23 Watt bajonetlampjes in, ipv 5 watt steeklampjes, dit komt de zichtbaarheid erg ten goede.

Ik heb geen kentekenplaatverlichting meer, en dat kan me ook niet echt boeien, echter er zijn hele kleine lampjes te koop, die lampjes zijn net zo groot als de schroefjes waarmee je je kentekenplaat vastzet, of je maakt een lampje in je undertail, kan ook heel goed, maar nogmaals, kentekenplaat verlichting begin ik niet aan.
 
Laatst bewerkt:
En waar heb je de achterknippers vandaan? Ik ben nl ook op zoek voor wanneer ik mijnundertail heb.
 
En waar heb je de achterknippers vandaan? Ik ben nl ook op zoek voor wanneer ik mijnundertail heb.


zow eerst ff dat kwijl van me toetsenbord vegen.
[me]Voske zit erover te denken een bank te overvallen :P
[/me]


en die knippers zag ik bij hans van wijk in zoetermeer a 26 euro per stuk (dus 52 euro per 2)
mooi, maar wel ontzettend duur
 
Strakke brommer. :9 Heel fraai hoor. Ik twijfel nog steeds welke nou mooier is, de zilveren of de blauwe?
Mmmmmmmm de rood-witte????


Nurburgring06.jpg



020901_Paul_Breidscheid4.jpg



Nieuwe_R1.jpg



Nieuwe_R12.jpg



Nieuwe_R13.jpg



En deze, niet omdat het zo geweldig plat gaat of zo, maar ik vind het gewoon een mooie foto. Sorry hoor. :P

Dscn2519.jpg
 
Yo Dennis, gave fiets. is idd wel erg schoon maar dat maakt hem zeker niet minder mooi. Je ziet het ik heb het nu ook gevonden. geniet maar lekker ff van de rust tot die wanna-be a biker van je weer wakker wordt. En je fireblade meisie natuurlijk ook
CU,
:] :] :] :] :]

To ride where no biker has gone before
 
Erg mooie fiets Gizzmo !

Zowel de voor- als de achterkant ziet er bijzonder strak uit !

Denk dat ik die kleine knippers achter ook zo ga plaatsen en het inbouwen in de koplampen voor vindt ik ook erg mooi, je hebt toch geen patent aangevraagd hoop ik ?

PS Heb je geen last van steenslag op de undertail tussen kentekenplaat en achterlicht ?
 
De jouwes is ook heel erg fraai Paul! Ben normaal niet zo'n roodwit fan maar jou R1 vind ik toch wel weer heel erg strak. :9 En je demper is mooier dan die van Dennis. }) ;)
 
Erg mooie fiets Gizzmo !

Zowel de voor- als de achterkant ziet er bijzonder strak uit !

Denk dat ik die kleine knippers achter ook zo ga plaatsen en het inbouwen in de koplampen voor vindt ik ook erg mooi, je hebt toch geen patent aangevraagd hoop ik ?

PS Heb je geen last van steenslag op de undertail tussen kentekenplaat en achterlicht ?

jawel, daar zit idd patent op, maar tegen een leuk bedrag mag je me patent kopen. ;)

Bij deze heb ik nog geen last van steenslag, op me oude R1 wel, enige remedie is om er plastic op te plakken. (booklon, zeer dun, zie je niets van, beschermd wel.)
En anders jammer hoor, motor is om mee rijden, rest is bijzaak.
 
Yo Dennis, gave fiets. is idd wel erg schoon maar dat maakt hem zeker niet minder mooi. Je ziet het ik heb het nu ook gevonden. geniet maar lekker ff van de rust tot die wanna-be a biker van je weer wakker wordt. En je fireblade meisie natuurlijk ook
CU,
:] :] :] :] :]

To ride where no biker has gone before

Hoi, leuk te zien dat je het gevonden heb, wel blijven komen he :)
 
tuurlijk blijf ik komen, zal als ik begin met het bouwen van die fighter ook regelmatig foto's erop zetten.
|( O-) })
 
sjesus wat is deze R1 mooi...t ziet er weer supergelikt uit!!! :9~
dennis...what a nice job :} :} :} *buig*
 
Op dinsdag 19 november 2002 22:41 schreef Gizzmo het volgende:En anders jammer hoor, motor is om mee rijden, rest is bijzaak.

Nooouuuu... dat geloof ik niet helemaal, als je dat echt vond had je niet zoveel aandacht (en werk) besteedt aan zijn uiterlijk ;)
 
Foto's zijn mooi,maar int echie isie lekkerderer,met geluid :9~ .
Blijf je doorrijden Dennis,of gaatie de pekel niet door ;) ?


En btw Paul,gave pic die laatste, maakt niet uit welke kleur die is :P .
 
Foto's zijn mooi,maar int echie isie lekkerderer,met geluid :9~ .
Blijf je doorrijden Dennis,of gaatie de pekel niet door ;) ?


O ja hoor, als ik zin heb om te rijden gaan we rijden, pekel of niet, das jammer dan.(Had die maar geen motor moeten worden)
Wat ik al eerder zei, rijden komt op de eerste plek, de rest volgt, maar ook erg leuk (laatste speciaal voor Ronald ;) )
 
O ja hoor, als ik zin heb om te rijden gaan we rijden, pekel of niet, das jammer dan.(Had die maar geen motor moeten worden)
Wat ik al eerder zei, rijden komt op de eerste plek, de rest volgt, maar ook erg leuk (laatste speciaal voor Ronald ;) )

Ik neem toch aan dat iedereen hier een motor heeft om mee te rijden, niet om te poetsen???????????
Zo'n ding heeft wielen gekregen, dan moet je daar gebruik van maken ook.
Aardige (lijf)spreuk:

In de garage staat een motor veilig, maar daar is tie niet voor gemaakt!
 
Gizzmo
Hoe heb je de knipperlichtjes gemonteerd? Zou je er misschien een foto van kunnen maken. Ik ga ze nl ook kopen maar weet nog niet zeker of ik ze aan mijn undertail vast zal maken of dat ik een beugeltje zal maken?

Wet iemand trouwens of je zo'n beugel ook kunt kopen, waar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan