Zomaar een paar foto's

Gizzmo
Hoe heb je de knipperlichtjes gemonteerd? Zou je er misschien een foto van kunnen maken. Ik ga ze nl ook kopen maar weet nog niet zeker of ik ze aan mijn undertail vast zal maken of dat ik een beugeltje zal maken?

Wet iemand trouwens of je zo'n beugel ook kunt kopen, waar?

Beugels kan je kopen, allemaal verschillende, ik heb hem zelf gemaakt.

plaat%20achterzijde.jpg
 
Bedankt voor je foto. Ik denk dat ik zelf ook maar iet ga fabriceren.

Is dat trouwens een holle buis waar je knipperlichten aan vast zitten?
 
Bedankt voor je foto. Ik denk dat ik zelf ook maar iet ga fabriceren.

Is dat trouwens een holle buis waar je knipperlichten aan vast zitten?


Yep, met een bout op het einde, draadjes mooi door het buisje, kortom, je ziet niets, geen draadjes, geen moertjes en schroefjes, niets. *D
 
volgens mij zijn er over 3 a vier jaar voldoende 2e handjes te krijgen voor een mooi prijssie. Hij blijft mooi :9~
 
Gizzmo, weet je toevallig of die knippers van jouw achter ook verkrijgbaar met zijn witte glaasjes ?

Nee, die zijn er niet, anders had ik die namelijk ook gehad.
Stond moeilijk te doen toen ik de lampjes wilde kopen, om de oranje glaasjes, moest die kerel lachen omdat er ook altijd een gozer komt die alles koopt en op ze motor schroeft, of het staat of niet, en ik deed moeilijk over de glaasjes, maar mochten ze komen, witte glaasjes, dan krijg ik ze gratis van hem.
Probleem is dat de knippers heel veel licht geven, en dat komt omdat er hele kleine halogeenlampjes in zitten, en die zijn er niet in oranje, en daarom zijn er geen witte glaasjes, het is klote.

Ik heb wel al zitten denkem om zelf witte glaasjes te gaan maken, en nu jij erover begint, ga ik het toch maar eens doen denk ik, staat het niet, witte knippers, zet ik gewoo de oude oranje glaasjes terug.
 
Als je goed kijkt naar foto 4 zie je de tuinslang nog liggen waar ie hem net mee heeft schoon gespoten. *D

Maar echt een geweldig monstertje!
 
hele mooie contructie :9~

Gizzmo ik ben eens gaan mailen met kellerman want via hun site kan ik de knippers niet bestellen (of ik moet in duitsland gaan wonen :( ) Ik heb al bij een paar motorzaken nagevraagd maar tot nog toe verkochten ze die knippers nergens. Waar heb jij ze gekocht?
 
Als je goed kijkt naar foto 4 zie je de tuinslang nog liggen waar ie hem net mee heeft schoon gespoten. *D

Maar echt een geweldig monstertje!


Blijft moeilijk om jullie te overtuigen, maar ik had hem echt niet gewassen, wie me niet gelooft mag nu langskomen, zie je hoe schoon, ahum, die staat in de schuur.
 
hele mooie contructie :9~

Gizzmo ik ben eens gaan mailen met kellerman want via hun site kan ik de knippers niet bestellen (of ik moet in duitsland gaan wonen :( ) Ik heb al bij een paar motorzaken nagevraagd maar tot nog toe verkochten ze die knippers nergens. Waar heb jij ze gekocht?


Ik heb ze gekocht bij pit-shop.com, en Gericke verkoopt ze ook, zitten oa in Haarlem, Leiden, Almere, Ridderkerk, Breda
 
hele mooie contructie :9~

Gizzmo ik ben eens gaan mailen met kellerman want via hun site kan ik de knippers niet bestellen (of ik moet in duitsland gaan wonen :( ) Ik heb al bij een paar motorzaken nagevraagd maar tot nog toe verkochten ze die knippers nergens. Waar heb jij ze gekocht?

Safe heeft ze ook gewoon liggen hoor...
Enne, Gizz...hij blijft geinig :P
 
Idd, zoals jij je knippers achter heb, had ik ze ongeveer op me oude R1.
En ik zit nog te denken over andere spiegels, echter die met die knippers erin vind ik ook niet echt alles, en aan de andere kant, wil ook graag weten wat er achter me zit, mijn rijstijl is niet echt legaal te noemen namelijk.
 
Pfoe... ik word er wel ongeduldig van als ik dit zo zie. Echt zo supermooi, en ik moet eerst nog maar gaan sparen.

Knipperlichten zijn ubervet.
 
Was u toevallig van het weekend in Rockanje Gizzmo?


Was zondag met een stel mee Zeeland in, weet eigenlijk niet of we ook in Rockanje zijn geweets, ken daar zelf de weg niet zo.
Was iig met een groep, en op de terugweg met nog een '02 R1 over de N57.
 
effe je snuit gefotoshopt , zo eentje ben ik in Doel ook tegengekomen , en dat zag er errug aggressief uit :9~
Ik heb geprobeert een foto te nemen maar die is de mist ingegaan... :(
Dus de jouwe effe sjoppen... ;)

Wat denken jullie ervan ?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan