zomaar een vraagje...

dwergje

Rookie
30 nov 2004
3
0
hardinxveld-giessendam
Beste Motormuizen,

Ik ben nieuw hier, dus even voorstellen:

Naam: Will
Leeftijd: 21 vanaf morgen
Studentje.... in de reclame etc..
Hobby's: uiteraard motors ja...

Maar, één van de reden dat ik me aangemeld heb is eigenlijk:

Ik ben een klein onderzoekje aan het doen over de onderwerpen:

- Wat vinden jongeren...of wat ouder (mensen die voor t eerst een motor kopen) belangrijk, in blaadjes of op internet.
- En welke media is nou in trek enz.

- Wat zijn de eerste dingen waar op gelet wordt bij het zoeken naar een motor.
- Wat zijn dingen die de aandacht trekken....

Ik moet over een soort rapportje schrijven over deze onderwerpen en alles wat erbij kan.... maarja dat valt niet echt mee.....

DAAROM EEN OPROEPJE AAN ALLE MOTORFANS: WIE KAN MIJ EENS EEN BEETJE OPWEG HELPEN?????????
 
Ik zou beginnen met eens wat duidelijker uit te leggen wat je nou precies wil,...

1.) Mooie (reis)verhalen, goede onafhankelijke test, Goeie tips, humor
2.) Internet ;o) motorbladen en tv zijn kut (wel leuk om af en toe te lezen).
3.) Of ik hem uberhaupt mooi vindt, zijn rijgedrag en zijn technische staat.
4.) Een blond wijf ?
 
Ik zou beginnen met eens wat duidelijker uit te leggen wat je nou precies wil,...

1.) Mooie (reis)verhalen, goede onafhankelijke test, Goeie tips, humor
2.) Internet ;o) motorbladen en tv zijn kut (wel leuk om af en toe te lezen).
3.) Of ik hem uberhaupt mooi vindt, zijn rijgedrag en zijn technische staat.
4.) Een blond wijf ?
Ja haak ik even subtiel op in...

1.) ligt aan het type motorrijder
2.) Media is er vooral om er voor te zorgen dat zij steeds uitgenodigd
worden voor z.g. tests dus die lullen itt Top Gear lekker met de fabrikanten
mee.
3.) Ligt aan het type motorrijder
4.) Dingen die aangeduid worden met "GRATIS"
 
Beste Motormuizen,

Ik ben nieuw hier, dus even voorstellen:

Naam: Will
Leeftijd: 21 vanaf morgen
Studentje.... in de reclame etc..
Hobby's: uiteraard motors ja...

Maar, één van de reden dat ik me aangemeld heb is eigenlijk:

Ik ben een klein onderzoekje aan het doen over de onderwerpen:

- Wat vinden jongeren...of wat ouder (mensen die voor t eerst een motor kopen) belangrijk, in blaadjes of op internet.
- En welke media is nou in trek enz.

- Wat zijn de eerste dingen waar op gelet wordt bij het zoeken naar een motor.
- Wat zijn dingen die de aandacht trekken....

Ik moet over een soort rapportje schrijven over deze onderwerpen en alles wat erbij kan.... maarja dat valt niet echt mee.....

DAAROM EEN OPROEPJE AAN ALLE MOTORFANS: WIE KAN MIJ EENS EEN BEETJE OPWEG HELPEN?????????

Welkom op MF! als officieele "Kijk-er-heeft-weer-een-dame-zichzelf-aangemeld-dus-laten-we-maar-om-een-foto-vragen-official" zou je hierbij graagh wilen verzoeken een foto van jezel te plaatsen ;) O-)

Ik denk trouwens dat je voor je vraga het beste even een nieuw topic kan aanmaken in algemenen motorpraat ofzo, maar om je vragen toch een beetje te probeeren te beandworden:

- Dat is voor iedereen anders denk k. Ik zelf (en het grootset dele hier op het forum) is nogal supersport minded, dus horen graag hoeveel pk een motor heeft, hoe goed hij in de bochten ligt, ect. Verder moet het er allemala geef uitzien natuurlijk (posergehalte :P )

- Ik denk dat internet het meestgebruikte is. Verder natuurlijk motorbladen. Televisie stelt weinig voor omdat er nauwelijks programma's zijn, en de programma's die er zijn zijn van een erg laag niveau.

- Hangt er denk ik vooral af wat je smaak is. Ik denk dat je budget het meest bepalend is voor je keus. Je kan natuurlijk wel alles willen, maar dat gaat meestal niet op. Verder is het vooral smaak. Ik zelf ben meer van de SS en kijk dus naar vermogen, gewicht, wegligging, posergehalte, ect. (begin nu trouwen steeds meer een streetfighter te willen :P en dna moet je weer hele ander keuzes maken)

- Brute speceficaties, mooie looks, ect...
 
full


Enne...
full


:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan