Zomaar

dragonlady

MF'er
26 sep 2001
41
0
Spijkenisse
Ben voor het eerst op deze site. Lijkt wel gezellig zo.
Ik heb een Yamaha XJ900 en heb hem nu 7 jaar. Rijdt goed hoor al heb ik al van menig rijder gehoord dat het een oudbollige fiets is.
Kan me niets schelen hij rijdt prima.
Zijn er trouwens meer vrouwen hier of is dit echt een site voor mannen? Ben 33jr.
Groetjes, marja
 
Haaaaai, en er zijn nog wel meer dames op het forum, maar het overgrote deel is man ja.

Have fun hier!
 
Welkom hier :)

Ik hoop dat je regelmatig terugkomt, zo druk is het hier ook weet niet. :)
 
XJ900 oubollig? Welk bouwjaar istie? De diversion is absoluut niet oubollig. De voorloper is qua uiterlijk inderdaad wat gedateerder, maar so what? Het gaat er toch om wat jij leuk vindt en niet een ander? Er is niets tegen oudere motoren, kijk maar eens wat Frits Bolkestein rijdt...
 
Ach oud..... Mijn fiets is uit 1984 *D

Iemand trouwen nog behoefte aan een mooie motor niet duur ;)
Moet weg tussen nu en december.
 
Het zijn inderdaad voornamelijk mannen maar er zijn hier en daar wel wat dames (zoals ik) te vinden. Maar laat dat je niet afschrikken: de heren zijn erg vriendelijk tegen de dames hoor ;) !
 
Het is inderdaad 1 van de vriendelijkste beste fora. Dat zal er mede mee te maken hebben dat het nog relatief klein is, iedereen dezelfde interesse heeft en daar vol voor gaat en dat er regelmatig afspraken worden gemaakt en dat men elkaar dus ook IRL kent.
 
Het is inderdaad 1 van de vriendelijkste beste fora. Dat zal er mede mee te maken hebben dat het nog relatief klein is, iedereen dezelfde interesse heeft en daar vol voor gaat en dat er regelmatig afspraken worden gemaakt en dat men elkaar dus ook IRL kent.

Juist, BB, maar ook IRL is men vriendelijk dat is me erg opgevallen Zaterdag & Zondag. Toen we van Rotterdam naar PPP reden, een aantal mensen die zich nou niet gelijk dood willen rijden mee, maar er werd netjes op elkaar gewacht. Samen uit samen thuis, geweldig :}
 
wat moet de fiets kosten? Oh ja, wat is het eigenlijk.

Tis een honda shadow 700 C.
Bouwjaar 84.
Geloof zo\'n 30.000 km gelopen.

Ik start bij 4500 maar er valt te onderhandelen :P

Dit modelletje:
VT700C2.jpg


Max. vermogen 48 kW (62,5 pk) bij 7500 tpm (DIN)
Max. koppel 71,6 Nm (7,3 kgm) bij 5500 tpm (DIN)
Top op teller 185 kmh

Prijs is lager dan vergelijkbare motoren op marktplaats omdat linker voorpoot beetje olie lekt.
 
Laatst bewerkt:
Mijn beetje degelijk uitziende fiets is geen DIVERSION, maar het oude model uit 1994.
Is dat geen F ?
Beetje problemen hier met de internetaansluiting,
vind het leuk dat er meer vrouwen zijn.
ik kom nog wel vaker even kijken.
 
ik zag net dat je bij beroep verpleegkundige had ingevuld en ik vroeg me af of je veel van ons soort jongens en meisjes, dames en heren langs zag komen.

Of is dit nu net niet jouw afdeling.
 
Ach oud..... Mijn fiets is uit 1984 *D

Iemand trouwen nog behoefte aan een mooie motor niet duur ;)
Moet weg tussen nu en december.

IK!!
Maarja, dan zit je weer met zo\'n hoop gezeik over uitvoeren, invoeren en al die troep die niemand wil. (ik niet althans)

owjah, zo\'n shopding vin\'k ook maar niks. :)
 
Laatst bewerkt:
IK!!
Maarja, dan zit je weer met zo\'n hoop gezeik over uitvoeren, invoeren en al die troep die niemand wil. (ik niet althans)

owjah, zo\'n shopding vin\'k ook maar niks. :)

Da\'s we; een stuk veiliger voor jou }) ;)

Het lijkt me echt verschrikkelijk om een ongeluk met de motor te krijgen. Niet ivm met schade aan mezelf of aan motor maar de \"leuke\" opmerkingen van gebruikers op mf }) :P
 
Laatst bewerkt:
Beste boom boom,

Ik heb 9 jaar op een intensive care afdeling gewerkt.
Ik heb wel motorrijders gehad, al waren het er gelukkig niet zo veel.
Maar ga je eenmaal flink onderuit en je slingert je vervolgens langs zo\'n fijn vangrail paaltje dan zitten de botten toch enigzins wat los in het vel.
Als er wat gebeurt, mag je denk ik van geluk spreken dat je niet al te veel mankeert.

Marja
 
Da\'s we; een stuk veiliger voor jou }) ;)

Het lijkt me echt verschrikkelijk om een ongeluk met de motor te krijgen. Niet ivm met schade aan mezelf of aan motor maar de \"leuke\" opmerkingen van gebruikers op mf }) :P

Hehe, iok vertel jullie kerels (ontopic: en meiden) nooit nog als\'k ooit nog eens het beton opzoek. Want jullie pesten me daar gewoon veel te erg mee \ '(
 
XJ900 was mijn eerste fiets. Toen was ik nog jong en verstandig. Inmiddels oud en een wat meer doorontwikkelde rijstijl, ahum... Heb mooie herinneringen aan die fiets.
 
IK!!
Maarja, dan zit je weer met zo\'n hoop gezeik over uitvoeren, invoeren en al die troep die niemand wil. (ik niet althans)

Hmm, ik werk op de dienst reglementering van een bepaalde overheidsdienst en het weinige dat ik hier heb opgestoken is onder andere dat de procedure voor de invoer van voertuigen uit een andere EG-lidstaat niet al te omslachtig is.
 
Hoi, ben ook nieuw! Heb nadat ik mijn R1 heb verandert in een R0 |( , een R6 aangeschaft, model 2001. Laser demper erop :} en knallen maar.
 
Hoi, ben ook nieuw! Heb nadat ik mijn R1 heb verandert in een R0 |( , een R6 aangeschaft, model 2001. Laser demper erop :} en knallen maar.
Ook welkom, het gaat lekker, allemaal nieuwe leden. :)

R1 totalloss gereden begrijp ik? Zelf geen letsel?
 
Ja total loss, is niet op wat iedereen openbare weg noemt gebeurd. Sleutelbeen gebroken en hersen schudding. Ben trouwens ook T.O.M.S. gecertificeerd, zoals een paar andere leden. Ongeval gebeurde na de toms cursus, zo zie je maar beetje gladde bandjes, niet zo geconcentreerd, motor met kapotte waterpomp en toch gaan. Om te racen moet je dus gewoon fit zijn en alles tip top aan je motor. Dat was mijn les. En het vermogen van de R1 heb je niet nodig om lekker te spelen.
Groeten.
 
Hoi, ben ook nieuw! Heb nadat ik mijn R1 heb verandert in een R0 |( , een R6 aangeschaft, model 2001. Laser demper erop :} en knallen maar.

Precies dezelfde fiets als R6yes, lekker geluidjuh :9~ lekker knallen als je het gas dichtdraait })

Ennuh welkom op het forum :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan