Zomer motor kleding ?

Ik heb een Rev'it Ignition. Is ook een doorwaaijas. Ben er niet helemaal tevreden mee. Gebruik de jas nu voor het derde seizoen. Het losneembare wind- en waterdicht membraan is niet goed waterdicht met name bij de binnenzijde van de ellebogen. Bij de uiteinde van de mouwen begint een van de lussen om vast te zetten erg dun te worden. Los- en vastmaken is een paar minuten werk, Zou handiger moeten kunnen.
Bij warm weer in de file is ook een doorwaaijas nog steeds warm. Zeker als je het over temperaturen in de buurt van de 30 C hebt. Bij een naked en een niet te groot blok gaat het misschien nog. Ik heb een volle kuip en een 1200 cc verwarming :+ .
 
Dragen echt alle mensen hier ALTIJD beschermende kleding? Ik bedoel ik zie zoooo vaak mensen in gewoon een t shirt en korte broek/spijkerbroek op de motor. Vandaar ook zeker 5 op weg naar het strand(heb er een beetje op gelet).
 
Dragen echt alle mensen hier ALTIJD beschermende kleding? Ik bedoel ik zie zoooo vaak mensen in gewoon een t shirt en korte broek/spijkerbroek op de motor. Vandaar ook zeker 5 op weg naar het strand(heb er een beetje op gelet).

Ik heb één keer gezien wat het effect is, als je met ongeveer 80 km/u onderuit gaat als je zonder beschermende kleding rijd, rood spoor van enkele tientallen meters. Voor mij gewoon beschermende kleding als ik rij, gebruik zelf de Evolution 3=1 systeem en dat waait lekker door zonder voeringen.
 
Ik heb een Rev'it Ignition. Is ook een doorwaaijas. Ben er niet helemaal tevreden mee. Gebruik de jas nu voor het derde seizoen. Het losneembare wind- en waterdicht membraan is niet goed waterdicht met name bij de binnenzijde van de ellebogen. Bij de uiteinde van de mouwen begint een van de lussen om vast te zetten erg dun te worden. Los- en vastmaken is een paar minuten werk, Zou handiger moeten kunnen.
Bij warm weer in de file is ook een doorwaaijas nog steeds warm. Zeker als je het over temperaturen in de buurt van de 30 C hebt. Bij een naked en een niet te groot blok gaat het misschien nog. Ik heb een volle kuip en een 1200 cc verwarming :+ .

Dat is ook het nadeel van zo'n uitritsbaar membraan, dat spul is behoorlijk kwetsbaar wqaardoor het al snel gaat lekken. Dan kun je beter een los regenpak kopen.

En ja, álle kleding voelt warm als het 30 graden of meer is, wonderen bestaan niet. Dan is er maar één alternatief en dat is in T-shirtje en korte broek gaan rijden......
Maar als je rijdt is doorwaaikleding in de warmte wel zo prettig.
 
T shirtje,bermuda,alleen de slippers vind ik onhandig,dus dan makkelijke lage schoenen.
Alleen kruipt dat shirt boven de 140 omhoog en 200 + zit ie helemaal in je nek gevouwen.....

:+
 
ik heb een richa airstrike(3 laags doorwaai, regen & wind, thermo) ideaal. en als broek een esquad stein(voor zomers weer namelijk niet waterdicht)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan