Zomer Motorhandschoenen

candyman

MF'er
11 okt 2004
40
0
Hallo
Ik ben op zoek naar fijne motorhandschoenen voor de zomer. Het moeten racehandschoenen zijn.
Maar er is zoveel en alles past lang niet lekker. Sommige zijn zo dik en ik wil mijn gashendel en voorrem juist wel goed voelen!

Het moeten goede zijn en van soepel/dun leer, maar wel goede bescherming.

Oh ja en het mooiste is als er geen wit in zit, ik heb een blauw/zwart/grijs pak en dan van die handschoenen met wit erin staat niet. Anders had ik denk ik de alpinestars gp plus genomen.

Wat raden jullie aan?
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf Büse handschoenen. Bevallen erg goed en waren niet achterlijk duur wat ik me kan herinneren.
 
ik heb deze handschoenen gekocht. ze zitten echt SUPER en de bescherming is gewoon het beste van alle handschoenen (dit durf ik echt te zeggen!!) ze kosten wel wat, ongeveer 200,- euro. alles is gewoon goed aan deze handschoen, hij laat ook erg veel lucht door dus aardig koel tijdens de zomer.
full


niet vergeten om de naam te vermelden! Alpinestars GP Tech
 
200 euro voor een setje handschoenen?? Ben je wel helemaal tam??

handschoenen.jpg

Dit zijn de mijne en waren 65 euro als ik me niet vergis.
 
ik heb deze handschoenen gekocht. ze zitten echt SUPER en de bescherming is gewoon het beste van alle handschoenen (dit durf ik echt te zeggen!!) ze kosten wel wat, ongeveer 200,- euro. alles is gewoon goed aan deze handschoen, hij laat ook erg veel lucht door dus aardig koel tijdens de zomer.
(Afbeelding)

niet vergeten om de naam te vermelden! Alpinestars GP Tech
Alpinestars GP Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan