Zomer schoenen - laarzen

Brooke

MF'er
24 nov 2005
204
0
Lelystad
Mijn motorlaarzen zijn erg warm, in de winter prima (dan rijd ik bijna niet) maar in de zomer erg warm. Zijn er ook zomerlaarzen/schoenen die een stuk koeler zijn maar toch je voeten, enkel en scheenbeen beschermen bij een val?
 
jep, uiteraard.
heb zelf laarsjes van TCX, erg fijn. laten wind redelijk door, dus in de zomer heerlijk koel (en krijg er geen stinkvoeten in!).
zijn niet regendicht, maar aan de andere kant zijn ze ook binnen no-time weer droog.
 
Regendicht is voor mij niet nodig. Ik ben een mooi weer rijder. Die enkele keer dat ik een regenbui meepak is op een hand te tellen. Heb jij die supersport laarzen?
 
kijk naar de verschillende merken, sidi, alpinestar, oxtar.... lees de info die erbij staat , bij sidi's heb je aan de zijkant van de vertigo reeks en lucht ''gat'' dat je zelf kanr egelen
 
de duitse postorderbedrijven verkopen allerlei motorschoenen tot over je enkel vanaf 3 tientjes.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die motorschoenen ook wel gezien maar daar zie ik geen zomermodellen tussen zitten. Ivm betere been bescherming heb ik ook liever laarzen. Die Sidi's heb ik gezien maar dat is toch een behoorlijk sportieve laars en ik zoek een tourmodel (ik schaaf mijn laarzen nog niet kapot....) en ik heb gekeken op de sites van de motorlaarzen maar daar zag ik zo geen zomermodellen tussen zitten.
 
Laatst bewerkt:
ga is anders naar de lokale motokledingwinkel pas er een paar zullen altijd wel tourlaarzen tussen staan, en je weet meteen of ze goed zitten of niet. eventueel erna nog op het net bestellen
 
Ik heb mij oog op deze laten vallen.

SIS-SBR-BKBK-40x-2.jpg
 
Ik heb een Forma laars gevonden die goed aan mijn wensen voldoet. Die ga ik ergens passen. Persoonlijk vind ik de Sidi schoen niet zo mooi, maar goed smaken verschillen natuurlijk. Ik heb nog een schoen van een voor mij onbekend merk gevonden (bij Motorgoedkoop) die ik zelf mooier vind, misschien heb je er wat aan.

full
 
Misschien aardig voor Megamolon (goed geschreven?) Het is van het merk Prexport (zegt mij niets maar hoeft niet verkeerd te zijn....)

full


 
Tjonge jonge zeg. Ik overal op internet zoeken waar je die Forma laarzen kan kopen. Zie ik ze alleen bij motorgoedkoop, ik wil ze natuurlijk wel eerst van te voren even zien en passen. Weet iemand een dealer van Forma bij voorkeur in Flevoland?
 
Tjonge jonge zeg. Ik overal op internet zoeken waar je die Forma laarzen kan kopen. Zie ik ze alleen bij motorgoedkoop, ik wil ze natuurlijk wel eerst van te voren even zien en passen. Weet iemand een dealer van Forma bij voorkeur in Flevoland?


Jos smit in Haarlem verkoopt ook Prexport.
Sorry je bedoeld Forma.


Verkoopt Forma bel eerst even.

http://www.kommermotorparts.nl/winkel/index.html?lang=nl&target=d23.html&lmd=39648.549444
 
Laatst bewerkt:
Heb ik gekeken maar hebben de Viper air niet (tenminste niet op de site) ik kan ze voor de zekerheid nog even bellen.
 
Heb ik gekeken maar hebben de Viper air niet (tenminste niet op de site) ik kan ze voor de zekerheid nog even bellen.

Zag ze ook niet staan, maar wie weet staat niet alles erbij.
Of even wat motorzaken in de polder bellen.
Als ik iets weet, meld ik het je wel.
 
Regendicht is voor mij niet nodig. Ik ben een mooi weer rijder. Die enkele keer dat ik een regenbui meepak is op een hand te tellen. Heb jij die supersport laarzen?

nee, de stoffen(like) schoenen. vrij lage schoenen, net boven de enkels, dus ook goed te dragen als ik niet op de motor zit, lijken wel wat op puma's.
en staat prima onder een (cordura) spijkerbroek ;)
 
Vester86, bedoel je deze? Waar heb je deze gekocht? Deze vind ik ook mooi. Misschien bedoel je deze niet want ik zie hier geen Puma's in.
 
Laatst bewerkt:
zijn er gebruikerservaringen hier met de Daytona Shorty,s ?
http://www.motozoom.nl/webshop/fotoGroot.cfm?bestelnummer=701380&MorePicsZoomify=false&bestand=701380_330_FR_RE_10.jpg&SID=8173194&SToken=7BD155E5A77426E2
 
Heeft iemand al eens naar de nieuwe Alpinestars Shibuya's gekeken?

Leer:
shibuya.jpg


De air-versie met gaatjes:
2009_Alpinestars_Shibuya_Air_Shoes.jpg


Zien er classy uit en volgens alpinestars mét verstevigde tenen, hiel en ook deze gaat over de enkel. Ik ben benieuwd naar ervaringen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan