Zomer schoenen - laarzen

Heb de leren Shibuya schoenen, zitten perfect zien er uit als normale schoenen en zijn waterdicht :)! Zool is keihard net als de neus, de enke bescherming is iets minder maarja wat verwacht je als die zo laag is?

Laten overbrengen vanuit Frankrijk omdat ze in Nederland niet verkocht worden. heb 130,- betaald dacht ik.
 
Heb de leren Shibuya schoenen, zitten perfect zien er uit als normale schoenen en zijn waterdicht :)! Zool is keihard net als de neus, de enke bescherming is iets minder maarja wat verwacht je als die zo laag is?

Laten overbrengen vanuit Frankrijk omdat ze in Nederland niet verkocht worden. heb 130,- betaald dacht ik.

Da's niet duur. Zie ze wel voor 170 dollar op eBay staan, maar dan moeten ze uit de US komen. Weet je nog waar je ze vandaan hebt?

Hoe laag is de schoen nu? Zit deze wel over je enkel of maar deels? Zit er verder nog versteviging in de achterkant/hiel?
 
Gekocht bij Hans van Wijk in Zoetermeer, Goedhart kon ze overigens ook bestellen. Heb ze geloof ik, komt er ook nog btw bij als je pech hebt!

Verder komen ze wel over denk enkels maar niet veel, achterkant is ook wel redelijk stevig. De lederen versie is wel duidelijk steviger in de enkels!! Denk dat er dus wat extra plastic achter de hiel zit. Rijdt en loopt erg fijn, maar voor langere meer doorrij ritjes doe ik wel me laarzen aan, voelt wat steviger. Maar ik zou nu niet meer zonder kunnen, op die laarzen kan ik gewoon niet normaal lopen en zien er ook niet uit. Veel mensen zien niet eens dat de shibuyas motorschoenen zijn.

Geloof dat de europese advies prijs 150,- voor de lederen versie, 130 voor de stoffen en nog minder voor die mesh versie. Klitteband kost geloof ik 10-20 euro extra. Heb ze dus waarschijnlijk onder de adviesprijs gekregen.
 
Laatst bewerkt:
577_2.jpg
 
Kost wat.. Maar dan heb je ook wat:

Alpinestars GP Pro
2198kzb.jpg


Alpinestars Supertech R
2hgtohh.jpg


Zelfs met het weer van afgelopen week nergens last van gehad :}
 
Laatst bewerkt:
Heb de leren Shibuya schoenen, zitten perfect zien er uit als normale schoenen en zijn waterdicht :)! Zool is keihard net als de neus, de enke bescherming is iets minder maarja wat verwacht je als die zo laag is?

Laten overbrengen vanuit Frankrijk omdat ze in Nederland niet verkocht worden. heb 130,- betaald dacht ik.
Jammer. Het zijn echt gave schoenen! :}
 
Kent iemand misschien iets vergelijkbaars? Ik zocht ook zoiets voor de warme zomermaanden. Ik loop ook dagelijks op mijn motorlaarzen, dus dan is iets minder warms wel ideaal.

Zoiets vind ik ook wel gaaf:
Puma Testastretta II Mid Zwart/Wit
article10454624.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan