Zomerkorting aanschaf nieuwe R6 '04. Hoeveel ??

P-Barry

MF veteraan
29 feb 2004
5.819
1
Omg. Eindhoven
Hallo,

Ik vraag me af wat de gemiddelde r6 bj2004 eigenaar nieuw betaald heeft voor de motor zonder inruil. Voor ik naar de dealer stap is het wel handig te weten hoever ik ongeveer kan gaan vooral met de b.v. SAFE zomer kortingen.

Ik ga ervanuit dat als je tot €3000,- meer kan krijgen voor een inruil ik zonder inruil minstens 10% korting kan krijgen op een motor die €11399,- kost.

Wat denken jullie? Of beter nog wat hebben jullie betaald ?

Alvast bedankt.

Groeten,

Barry
 
2000 euro op 11399 is 17,5 % da's heel goed onderhandelt, de meeste dealers hebben zelf maximaal 15% winst op de motor, hebben ze dus weinig verdient op die R6 van jouw
 
2000 euro op 11399 is 17,5 % da's heel goed onderhandelt, de meeste dealers hebben zelf maximaal 15% winst op de motor, hebben ze dus weinig verdient op die R6 van jouw

Tis ook niet zo zeer de motor waar ze op vierdienen (altijd beetje natuurlijk)

Maar aan onderhoud en aftermarketing of hoe het ook heet :+ verdienen ze dikke centjes mee :(
 
[me]Blitzer moet leren onderhandelen ziet hij al '(
[/me]


Altijd er wel wat af gekregen maar 1400 euro :? ;(
 
Zag net dat ze bij motoport den haag 6 R6-en 2004 hadden staan voor 7999,=

Waren volgens mij wel de motors waar proefritjes op gereden zijn, want ze hadden allemaal een km-stand van onder de 2000.. een in ieder geval 2 zelfs onder de 1000. Dan kan je toch een leuke motor uit 2004 hebben voor een stuk minder geld...

Maar je weet natuurlijk nooit wat er tijdens die proefritjes allemaal mee gedaan is..
 
volgens mij is de prijs van een nieuwe 2004 R6 verlaagt naar 9999..
tja.. de concurrentie is zwaar voor de R6 dit jaar, terwijl het echt een
top fiets is, dus als je een leuke prijs kan krijgen, gewoon doen.
 
Laat ik dat hopen !! *D dan ga ik waarschijnlijk zo'n mooie R6 kopen daarzo :]

Nog meer mensen die bij SAFE gechecked hebben ?

Me is blij als het klopt wat hier gezegd wordt *D
 


En dan kun je natuurlijk altijd nog gaan babbelen met de verkopers.. als het goed is zijn ze uit voorraad leverbaar, kan altijd even bellen voor je. Werk daar zelf 1 dag per week.. O-)

 
Laatst bewerkt:
http://www.hansvanwijk.nl/R6.htm

En dan kun je natuurlijk altijd nog gaan babbelen met de verkopers.. als het goed is zijn ze uit voorraad leverbaar, kan altijd even bellen voor je. Werk daar zelf 1 dag per week.. O-)


Dit is dus die 9990 waar ik het over had. Kijk wel uit bij hans van wijk, die gasten daar zijn niet zo snugger bij het verwerken van kentekenregistraties.. Zo had ik ipv een gsx-r in ene vstrom op mn naam staan |(
 
Dit is dus die 9990 waar ik het over had. Kijk wel uit bij hans van wijk, die gasten daar zijn niet zo snugger bij het verwerken van kentekenregistraties.. Zo had ik ipv een gsx-r in ene vstrom op mn naam staan |(

Toch ff in de verdediging.. tenslotte ben ik min of meer betrokken bij van Wijk...

Overal waar gewerkt wordt worden wel eens foutjes gemaakt.. zelfs ik maak wel eens een foutje.. toegegeven.. niet vaak, maar soms toch wel.. weet niet wanneer de fout voor jou gemaakt, maar er zullen ongetwijfeld aanwijsbare oorzaken voor zijn. Je hebt in ieder geval een gevoel gehad wat goed genoeg is geweest om daar te kopen.. je zult waarschijnlijk wel kunnen beamen dat je bij HvW een zeer persoonlijke benadering krijgt en een meer dan uitstekende service..

Ook mijn eigen Gixxer komt daar vandaan en ik ben erg gelukkig met de service..

Snap dat het niet leuk is als er iets fout gaat, maar als je zelf snugger genoeg was geweest had je die V-Strom gauw verkocht en van je winst je Gsx-r betaalt ? :9
 
Toch ff in de verdediging.. tenslotte ben ik min of meer betrokken bij van Wijk...

Overal waar gewerkt wordt worden wel eens foutjes gemaakt.. zelfs ik maak wel eens een foutje.. toegegeven.. niet vaak, maar soms toch wel.. weet niet wanneer de fout voor jou gemaakt, maar er zullen ongetwijfeld aanwijsbare oorzaken voor zijn. Je hebt in ieder geval een gevoel gehad wat goed genoeg is geweest om daar te kopen.. je zult waarschijnlijk wel kunnen beamen dat je bij HvW een zeer persoonlijke benadering krijgt en een meer dan uitstekende service..

Ook mijn eigen Gixxer komt daar vandaan en ik ben erg gelukkig met de service..

Snap dat het niet leuk is als er iets fout gaat, maar als je zelf snugger genoeg was geweest had je die V-Strom gauw verkocht en van je winst je Gsx-r betaalt ? :9

full
 
Toch ff in de verdediging.. tenslotte ben ik min of meer betrokken bij van Wijk...

Overal waar gewerkt wordt worden wel eens foutjes gemaakt.. zelfs ik maak wel eens een foutje.. toegegeven.. niet vaak, maar soms toch wel.. weet niet wanneer de fout voor jou gemaakt, maar er zullen ongetwijfeld aanwijsbare oorzaken voor zijn. Je hebt in ieder geval een gevoel gehad wat goed genoeg is geweest om daar te kopen.. je zult waarschijnlijk wel kunnen beamen dat je bij HvW een zeer persoonlijke benadering krijgt en een meer dan uitstekende service..

Ook mijn eigen Gixxer komt daar vandaan en ik ben erg gelukkig met de service..

Snap dat het niet leuk is als er iets fout gaat, maar als je zelf snugger genoeg was geweest had je die V-Strom gauw verkocht en van je winst je Gsx-r betaalt ? :9

full
 
Hallo,

Ik vraag me af wat de gemiddelde r6 bj2004 eigenaar nieuw betaald heeft voor de motor zonder inruil. Voor ik naar de dealer stap is het wel handig te weten hoever ik ongeveer kan gaan vooral met de b.v. SAFE zomer kortingen.

Ik ga ervanuit dat als je tot €3000,- meer kan krijgen voor een inruil ik zonder inruil minstens 10% korting kan krijgen op een motor die €11399,- kost.

Wat denken jullie? Of beter nog wat hebben jullie betaald ?

Alvast bedankt.

Groeten,

Barry

ik denk dat je die motor wel voor ongeveer 10.000 euro mee kan krijgen. en dan onderhandel je goed.




edit:

Bij Safe Eindhoven vertelden ze mij dat je zonder inruil voor ca 9200,- een nieuwe R6 mee kon nemen...
koopje. je zult nog moeite hebben om daar een 2ehands 03 R6 voor te vinden
 
Zag net dat ze bij motoport den haag 6 R6-en 2004 hadden staan voor 7999,=

Waren volgens mij wel de motors waar proefritjes op gereden zijn, want ze hadden allemaal een km-stand van onder de 2000.. een in ieder geval 2 zelfs onder de 1000. Dan kan je toch een leuke motor uit 2004 hebben voor een stuk minder geld...

Maar je weet natuurlijk nooit wat er tijdens die proefritjes allemaal mee gedaan is..

Zijn die eerst 1000 kilometer niet erg belangrijk voor een motor qua inrijden?
Ik heb eens een motor gehuurd met 400 km op de teller, die was dus niet ingereden lijkt me. Ik heb het ook niet gedaan iig, want ik wil gassen met een huurbak natuurlijk.

Of zullen ze die eerst zelf 1000km inrijden zonder km teller?
 
Nee ik denk van niet. Dit is voor mij dus ook de reden om niet zo\'n r6 te kopen. Waarschijnlijk slecht ingereden en veel gebruikt voor proefritten. Oftewel om de hoek en GASSSS. Dan nog te hopen de de gemiddelde proefrijder goed kon schakelen enz. Je koopt waarschijnlijk een 211de hands motor :9
 
Maar wel voor een hele nette prijs en met nog een flinke tijd garantie erop. Oftewel, als er wat kapot gaat, dan kan je daar op terugvallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan