zometeen proefrijden cbr 600 rr en kawa z1000..

...
full
 
nouw heb op allebei gereden en het is de cbr geworden.
ik vond de z 1000 niet echt wat voor mij wel lekker lui rijden en verschrikkelijk sterk maar de zithouding en het windvangen kon mij niet echt bekoren...
en daar komt bij dat ik nu een goeie 2 maanden mijn rijbewijs heb en 2 weken rijervaring en vond de z1000 tog wel erg lomp.

de cbr daarin tegen vond ik egt super weegt niks en kan je egt retestrak mee sturen(mits goed hoog in de toeren word gereden)snel genoeg voor mij en goeie zithouding heerlijke soepele motorfiets alleen de standaard uitlaat die eronder zit vond ik helemaal niks...
heb daarom gelijk een dikke pijp bij G&G besteld }) [afbeelding]
:} Goeie keuze *D veel plezier ermee! :]
 
nouw heb op allebei gereden en het is de cbr geworden.
ik vond de z 1000 niet echt wat voor mij wel lekker lui rijden en verschrikkelijk sterk maar de zithouding en het windvangen kon mij niet echt bekoren...
en daar komt bij dat ik nu een goeie 2 maanden mijn rijbewijs heb en 2 weken rijervaring en vond de z1000 tog wel erg lomp.

de cbr daarin tegen vond ik egt super weegt niks en kan je egt retestrak mee sturen(mits goed hoog in de toeren word gereden)snel genoeg voor mij en goeie zithouding heerlijke soepele motorfiets alleen de standaard uitlaat die eronder zit vond ik helemaal niks...
heb daarom gelijk een dikke pijp bij G&G besteld }) [afbeelding]


Dat zij ik toch, en dijkjes hiermee pakken gaat ook prima zelfs met een Busa hóór.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, en veel veilige kilometers gewenst.
 
Gefeliciteerd.
Fiets heb ik ook. Rijdt prima, niets bijzonders op aan te merken.

Drop eens langs in het 600RR topic.
 
nouw heb op allebei gereden en het is de cbr geworden.
ik vond de z 1000 niet echt wat voor mij wel lekker lui rijden en verschrikkelijk sterk maar de zithouding en het windvangen kon mij niet echt bekoren...
en daar komt bij dat ik nu een goeie 2 maanden mijn rijbewijs heb en 2 weken rijervaring en vond de z1000 tog wel erg lomp.

de cbr daarin tegen vond ik egt super weegt niks en kan je egt retestrak mee sturen(mits goed hoog in de toeren word gereden)snel genoeg voor mij en goeie zithouding heerlijke soepele motorfiets alleen de standaard uitlaat die eronder zit vond ik helemaal niks...
heb daarom gelijk een dikke pijp bij G&G besteld }) [afbeelding]

Huh, je heb 2 maanden je rijbewijs.. je heb je gsxr600 total los gereden en gaat nu weer voor zo'n monster? Volgens mij doe je iets verkeerd.. maar je moet het zelf weten :W
 
Huh, je heb 2 maanden je rijbewijs.. je heb je gsxr600 total los gereden en gaat nu weer voor zo'n monster? Volgens mij doe je iets verkeerd.. maar je moet het zelf weten :W


Boonstra moet toch ook zaken doen? :+


Gave fiets hoor! :)
 
Huh, je heb 2 maanden je rijbewijs.. je heb je gsxr600 total los gereden en gaat nu weer voor zo'n monster? Volgens mij doe je iets verkeerd.. maar je moet het zelf weten :W

Volgens de post die 'ie maakte aangaande z'n GSX-R was het geheel buiten zijn schuld om dat die fiets TL raakte .... :z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan