zometeen proefrijden cbr 600 rr en kawa z1000..

Erikjuhe

MF'er
15 apr 2011
37
0
vanmiddag ga ik kijken voor een nieuwe motor omdat mijn gsx-r total loss is.
ik heb gezien:

honda cbr 600 rr zwart.

en een kawasaki z1000 2006 zwart

beide zeer mooie motoren ben benieuwd (vooral naar de z1000)
 
Veel plezier. Weet niet of je ook wel eens op zware tweecilinders hebt gereden. Als je dat nog nooit gedaan hebt, probeer dat ook eens. Is heel anders, maar zoveel fun.
 


Noweakness schreef op 28 mei 2011 @ 13:08:

Polletje wat het gaat worden? My vote: Z1000




:] De Z natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :]
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook de Z :P Lekker als een baas zitten en genoeg vermogen onder je kont :Y

Toch blijf ik voorlopig zeer tevreden met mn cbr :+
 
Kreeg vandaag een GSR600 (afgeleide van GSXR600 blok) leenmotor vanwege beurt van mijn Speed. Pfffffffffffff niet vooruit te branden onder de 8k rpm.

Low end Koppel > High end Pk's op straat.
 
Kostte ook wel 12,- maar had me een half uur vergist in de tijd, 10:30 ipv 10:00 en dan zou het nog 1 uur kunnen duren. Had geen zin om 90 min daar te blijven. Dus gezegd geef maar een leen motor mee dan kan ik 2 uurtjes tuffen :)

Op zich geen verkeerde fiets alleen had ie wel wat onderhoud nodig voor mijn gevoel :X
 
Verschrikkelijk zo'n windvanger, maar je krijgt er wel weer spierballen van. :+

Vind het zelf eigenlijk tot nu toe behoorlijk meevallen. Tot een 150km/h is het best uit te houden. Alles erboven continue rijden is toch geen zak aan. Motorrijden doe je toch voor de bochtjes en niet om rechtuit te gaan, koop dan een amerikaan!
 
Ik zou zeker wel een Z1000 erbij willen hebben, ik heb een Z750 gehad en gezien ik
toch ook veel snelweg rij, buitenland e.d. vond ik het hangen tegen de wind in niet
zo fijn meer. Maar het zijn zeker brute fietsen, viel mij wel op dat de Z750 behoorlijk
trilde ook bij slilstaan bv stoplicht.
 
Laatst bewerkt:
nouw heb op allebei gereden en het is de cbr geworden.
ik vond de z 1000 niet echt wat voor mij wel lekker lui rijden en verschrikkelijk sterk maar de zithouding en het windvangen kon mij niet echt bekoren...
en daar komt bij dat ik nu een goeie 2 maanden mijn rijbewijs heb en 2 weken rijervaring en vond de z1000 tog wel erg lomp.

de cbr daarin tegen vond ik egt super weegt niks en kan je egt retestrak mee sturen(mits goed hoog in de toeren word gereden)snel genoeg voor mij en goeie zithouding heerlijke soepele motorfiets alleen de standaard uitlaat die eronder zit vond ik helemaal niks...
heb daarom gelijk een dikke pijp bij G&G besteld })
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan